Tjelke

Gisteren een botoxbehandeling bij Juliet de Vries gehad. Was de 1e keer dus al met al best spannend. Gelijk bij binnenkort leuk ontvangen en deze mooie kliniek. Juliet is een hele vriendelijk vrouw... Gisteren een botoxbehandeling bij Juliet de Vries gehad. Was de 1e keer dus al met al best spannend. Gelijk bij binnenkort leuk ontvangen en deze mooie kliniek. Juliet is een hele vriendelijk vrouw die echt aandachtig naar jouw wensen luistert. Ik was vrij snel gerust gesteld en gelukkig viel het enorm mee qua pijn. Nu in afwachting van het resultaat. De volgende keer zal zeker weer bij Juliet zijn!

Welke behandeling/consult heb je ondergaan? | What treatment/consult did you undergo?

Botox

Welke tips of adviezen zou je ons geven? | What tips or advice would you give us?

Ga zo door

Goed! Vriendelijk geholpen en tijdens de behandeling duidelijke uitleg.

Laserontharing

In uitnodigingsmail van eerste afspraak nog even praktische benoemen (wel/niet scheren, wat is handig om aan te doen etc).

Bernadette van Leeuwen

Heel prettig en professioneel.

Pigmentbehandeling

Geen adviezen

Vriendelijk en professioneel

Tatoeage verwijderen

n.v.t.

Tanima

Service is good. Behaviour is excellent.

Laser hair removal

Prima geholpen

Elektrisch ontharen

Ga zo door

Babette

Alles goed, meer dan dat, professioneel, maar ook sta je als klant bovenaan, erg vriendelijk en empatisch.

Haar las

Vriendelijk personeel. Leggen duidelijk uit wat er gaat gebeuren. Je voelt je welkom vanaf het moment dat je binnen komt. Je wordt serieus genomen en er wordt door meerdere mensen naar je vraag... Vriendelijk personeel. Leggen duidelijk uit wat er gaat gebeuren. Je voelt je welkom vanaf het moment dat je binnen komt. Je wordt serieus genomen en er wordt door meerdere mensen naar je vraag gekeken.

Pigmentlaser / fractional laser

Ga zo door!

Prettige benadering en professioneel behandeld.

Bestralingspunten laseren

Ik heb alleen met deze behandeling ervaring. Is maar een klein onderdeel.