Chantal Kooyman, IVC Evidensia Academy

Wim is een fijne trainer. Er was een prettige, open sfeer waarbinnen het fijn was om te leren. Ik heb met deze training handvatten gekregen om onze teamtraining verder te verdiepen.

Reactie HRM Profielen:

Erg leuk om te lezen Chantal, bedankt! Wij wensen je veel succes met het inzetten van de analyses tijdens je teamtrainingen.

Mirjam Voorn

Fijne, duidelijke training met veel verdieping

Reactie HRM Profielen:

Bedankt Mirjam voor je positieve reactie! Leuk om te horen.

ROC Friese Poort

Prettige werkwijze, kleine groep, persoonlijk, gelijkwaardig, leerzaam.

Reactie HRM Profielen:

Hartstikke bedankt voor de positieve reactie! Erg leuk om te horen.

Bureau Narratief

Uitstekende service, vriendelijke en laagdrempelige omgang en kwaliteit in de dienstverlening. Wij zijn erg tevreden!

Reactie HRM Profielen:

Leuk om te lezen en om elkaar live ontmoet te hebben! Bedankt voor jouw enthousiasme en inzet tijdens de training.

Sanderyn Niemeijer/ Let's Get Digital

Ik heb de DISC-en Drijfveren training gevolgd en gebruik de tool veelvuldig in mijn dagelijkse werk.

Reactie HRM Profielen:

Leuk om te lezen Sanderyn! Bedankt voor de positieve reactie.

Vattenfall Sales Force

Geweldig!

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

AFC de Boer

Goed geholpen in het voortraject richting de cursus.
Goed geholpen in het voortraject richting de cursus.
Tijdens de 2 cursus dagen, veel kennis opgedaan door de energieke en positieve wijze van begeleiding. Waarbij theorie en praktijk goed op elkaar aansloten en voldoende gelegenheid was tot het eigen maken van de stof en het bespreken van de verbeterpunten.
In zijn geheel een intensieve, leerzame en zeer nuttige training.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel succes met het toepassen van de opgedane kennis.

Giny Meilink

Goede en leuke training, mooie afwisseling praktijk en theorie, fijne trainer ook!

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor de mooie review Giny!

In de Buitenlucht

Prima online training gehad. Mooi tempo, variatie in het programma en hij was ook zeer deskundig.

Reactie HRM Profielen:

Bedankt voor de positieve reactie! Leuk om te horen! Succes met het inzetten van de analyses.

HLB-WVDB

DISC Certificeringstraining gevolgd, was inspirerend, leerzaam en leuk.

Reactie HRM Profielen:

Leuk om te lezen, bedankt!