Tess

Super behulpzaam, alles correct verlopen!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Tess, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Dirk De Koker

Zeer vriendelijke ontvangst ter plekke, snelle levering en eenvoudige montage van paardenstal. Top !

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Dirk, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Véronique

Zeer goed

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Véronique, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Maurice Quanjel

Uitgebreid assortiment en vriendelijk personeel.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Maurice, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Kools

Mooie tafels tegen goeie prijzen. Snelle levering en vriendelijke service!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste , fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Wij wensen jullie veel gezellige tafelmomenten toe! Mvg Team Houtenplaten

Werner Werkx

Goede service, staan klaar om al je vragen te beantwoorden, ik had gekozen voor een Douglas steenschot wat in de aanbieding was, ze zijn erg krom, dat is het enige minpuntje, maar dat is... Goede service, staan klaar om al je vragen te beantwoorden, ik had gekozen voor een Douglas steenschot wat in de aanbieding was, ze zijn erg krom, dat is het enige minpuntje, maar dat is natuurlijk een natuurproduct en moet dit nog even oplossen.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Werner, dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden was van de service. Het klopt inderdaad dat u heeft gekozen voor tweede keus steenschotten (zoals vermeld op de webshop). Dit is... Beste Werner, dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden was van de service. Het klopt inderdaad dat u heeft gekozen voor tweede keus steenschotten (zoals vermeld op de webshop). Dit is ook de reden dat we ze aan een lagere prijs aanbieden. Moest u verder nog enkele tips voor plaatsing wensen, neem gerust contact met ons op, wij staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Team Houtenplaten.be

Bart Pennewaert

Vlotte afhandeling, zeer vriendelijke bediening

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Bart, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Cedric

Correcte levering & duidelijke communicatie

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Cedric, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

c-son bv

Sterke prijs super service

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Peter, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Dieter Driessens

Zeer goede service

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Dieter, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten