Marc Mercelis

Al jaren klant. Voornamelijk steigerhout. Vele projectjes mee kunnen uitvoeren van buitenwand bekleding naar bloembakken tot creatieve buiten kerstboom of meubelstukken.
De kwaliteit en prijs...
De kwaliteit en prijs is hier top!
Ook voor dakplaten bent u hier aan het juiste adres.
Zeer klantvriendelijk!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Marc, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie uitgebreide review en steeds opnieuw het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Marissa Martens

Ik ben heel erg tevreden!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Marissa, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Goyens

Zeer positieve ervaring

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Ralph, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

EUGENE HERMANS

PRIMA

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Eugene, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Robin Thewissen

Zeer goed 👍

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Robin, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Kurt opstaele

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Kurt, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

marcia

Super goed bedrijf en vriendelijk

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Marcia, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Marcel

Grote keuze, goed advies.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Marcel, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Steve Dufoor

Top service en heel mooi materiaal geleverd

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Steve, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Theo Hendrikx

Zoals steeds top!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Theo, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten