Sarah

Vriendelijke ontvangst; zijn correct en hebben aandacht voor onze wensen; hier koop je prijs/kwaliteit! Aanrader!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Sarah, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie woorden, de appreciatie en het vertrouwen. Wij wensen jullie veel gezellige tafelmomenten toe! Mvg Team Houtenplaten

Kristof Dewit

Perfect verlopen

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Kristof, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Tom Staelens

De service van dit bedrijf is geweldig. Altijd bereikbaar en bereid tot het zoeken van oplossingen, zeer klantvriendelijk en zeer correct.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Tom, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie woorden, de appreciatie en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Luc Van Riel

SUPER SERVICE

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Luc, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Van der Elst Stephane

Goede materialen. Deftige uitleg .Behulpzaam bij het laden. Top!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Stephane, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Dries-Jacobs

Super vriendelijk en hulpvaardig! Goeie service!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Alain, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Maya

Zeker een aanrader

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Maya, fijn dit te lezen. Bedankt voor het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Siska WILLEMS

Van bestelling tot levering: alles perfect! Proficiat!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Siska, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Thompson bart

Super uitleg bij de verkoop.
Heel stipt in hun afspraken qua levering en daarbij ook de tijd nemen om de nodige uitleg te doen.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Bart, fijn dit te lezen. Bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Vanessa

Zeer tevreden

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Vanessa, fijn te lezen dat jullie tevreden zijn. Bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten