Vliegen Lars

Snelle en duidelijke service. Veel producten op stock

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Lars, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Kenneth

Zeer goed geholpen, geleverd zoals besteld.
Wij zijn meer dan tevreden.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Kenneth, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

walraven

Mooie prijzen voor goed product , en vooral goede service , vriendelijk en aangenaam geholpen !

Reactie Houtenplaten.be:

Beste, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Jonas Vervoort

Goed, correct, transparant

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Jonas, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Sonja Vos

Heel positief, snel en efficiënt

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Sonja, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Icarus

Super

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Jens, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Ecomat (Rudi Ghelen)

Topservice! Zeer goede begeleiding bij de aankoop en advies voor de bouw van onze schuilstal. Afspraken inzake levering werd stipt nageleefd. Materiaal is van topkwaliteit voor een correcte prijs.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Rudi, fijn om te horen dat volgens wens verliep, bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Caluwaerts Uytterhoeven Advocaten

Top. Zeer correcte service!

De Busser

Zeer correct!!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Guy, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Frederic

Vriendelijk, duidelijk en goed advies. Mooi hout. Levering prima verlopen en zoals afgesproken.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Frederic, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten