Niels claeys

Heel aangenaam contact en een vlotte afhandeling.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Niels, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Vistatec

Uitstekende service. Heeft heel veel moeite gedaan om ons transport op een betaalbare wijze te regelen.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Ronny, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

JC Playermanagement

Zeer snelle service, goede uitleg

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Erwin, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

patrick decrae

Super

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Patrick, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Elke De Coninck

Top firma om mee samen te werken!
Top firma om mee samen te werken!
Kennis van zaken, meedenkend (wij hadden een eigen ontwerp) en uiterst behulpzaam (zowel voor als na verkoop kon ik steeds bij Anke terecht met al mijn vragen) en zeer vriendelijk personeel.
Wij zijn superblij met het resultaat! Dikke merci!!!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Elke, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen in ons. Mvg Team Houtenplaten

Leon Duyckaerts

Je word er altijd perfect geholpen, men heeft altijd alle tijd om alles uit te leggen. Je vind er veel, heel veel mooie dingen. Daarbij heeft men ook nog een perfecte website. Kortom, super bedrijf... Je word er altijd perfect geholpen, men heeft altijd alle tijd om alles uit te leggen. Je vind er veel, heel veel mooie dingen. Daarbij heeft men ook nog een perfecte website. Kortom, super bedrijf met zeer vriendelijke mensen.

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Leon, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie woorden en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Marianne Knops

Super!

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Marianne, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Blom

Super geregeld

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Mark, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

Maurino

Top service, vriendelijk, meedenkend

Reactie Houtenplaten.be:

Beste Maurino, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten

DML

Snelle levering, goede kwaliteit

Reactie Houtenplaten.be:

Beste, fijn dit te lezen, bedankt voor de mooie review en het vertrouwen. Mvg Team Houtenplaten