Boris

Jan heeft bij ons de houten vloer opgeschuurd, in de olie gezet en vervolgens mat afgelakt. De vloer was vrij donker en vlekkerig, onze wens was om de vloer een lichte natural kleur te geven. Jan... Jan heeft bij ons de houten vloer opgeschuurd, in de olie gezet en vervolgens mat afgelakt. De vloer was vrij donker en vlekkerig, onze wens was om de vloer een lichte natural kleur te geven. Jan heeft ons hierbij van te voren goed geadviseerd in de mogelijkheden. Hij heeft een heldere manier van communicatie, hield ons dagelijks op de hoogte van de voortgang en kwam afspraken altijd keurig na. Jan heeft alles zorgvuldig afgewerkt en het resultaat is super!

J. Meys

Via reviews zijn we voor het schuren en opnieuw behandelen van onze houten vloer in contact gekomen met Jan Draaijer.

Toen Jan tel. contact met ons opnam hadden we na het gesprek al...

Toen Jan tel. contact met ons opnam hadden we na het gesprek al direct vertrouwen erin dat het goed zou komen. Hij is langsgekomen om zelf te kijken en heeft ons geadviseerd over de verschillende mogelijkheden en kleuren zodat we in overleg 'n goede keuze konden maken.

Ook tijdens de voortgang is er steeds goede communicatie geweest.

Wat ons erg aansprak was de speciale schuurmachine die hij gebruikte om "besparend" te schuren. Zodoende is er minimaal hout afgeschuurd (alleen wat echt nodig was) en er is ook vrijwel stofvrij gewerkt. Dat is anders dan bij de bandschuurmachines met een grote rol (lange halen vlug thuis) waarbij er gelijk enkele mm. vanaf gaan. Nee het karwei werd zeer secuur met veel passie uitgevoerd dat uitte zich in een resultaat dat er wezen mag.

Kortom we zijn heel erg blij met het werk dat Jan geleverd heeft.

Tjepkema

Prima service. Onze pvc vloer zag er na reiniging weer super netjes uit!

V. van Tour

Fijn bedrijf dat goed advies geeft en afspraken nakomt.

Rien van Der Windt

Ze hebben bij de vloer gereinigd en opnieuw in de was gezet. Komt afspraken zeer goed na en is zeer precies

C.Kuijvenhoven

Draaijer diensten center

Petra Groen

Alles zoals afgesproken

Wendy

Goed, konden nog voor verhuizing vloer opknappen, advies over wat te doen, vrije keuze wat we wilden.
Vloer ziet er weer prachtig uit, zelfs slechte plekken met diepe beschadigingen zijn niet meer terug te vinden.
Enige minpuntje dat deur en muur verf beschadigd is/ vieze plek te zien.