Nicole

Wij hebben dit bedrijf en met name Jan ervaren als een echte vakman die weet wat hij doet en heeft met veel passie en geduld onze 28 jaar vissegraad parket vloer weer als nieuw gemaakt.
Zijn...
Zijn gereedschap is professioneel en dit zorgt ervoor de het eindresultaat ook prachtig geworden is. Hij neemt ook de tijd om de vloer aan te pakken niks haast klus en dat zie je terug in het resultaat.

Heemskerk

Geweldige service

Nourdin

Goed, kwaliteit en tevredenheid staat hoog in het vaandel.

Hogendoorn

Klantvriendelijk, behulpzaam, houdt zich aan de afspraken, goede en vlotte communicatie. Klus binnen afgesproken tijd afgerond. Blij met onze gerenoveerde vloer!

Lennard Zoet

Onwijs goede service met een prachtige vloer als eindresultaat! Zeer correcte en vlotte communicatie.

Vogelenzang

De beste man heeft heel netjes onze houten vloer geschuurd en opnieuw in de lak gezet.

A. de Vries

Vakkundig, oog voor detail, flexibel

Alexandra Bos

Zeer goed contact ,snelle reactie ,duidelijke communicatie en mooi werk afgeleverd!
Ik ben heel blij met mijn vernieuwde aanrechtblad,het is een wereld van verschil en ik hoef geen nieuwe meer want dit is ook een mogelijkheid als men een houten aanrechtblad heeft!

Vos

Goed bedrijf komt zijn afspraken na

A.T. Blokhuis

Mooi werk geleverd bij het schuren van ons oude houten aanrecht. Vakwerk.