Jacqueline

Goed advies, stofvrij schuren, mooi resultaat.

Jacqueline

Professioneel, snel en goed. Renovatie massief grenen vloer. Stofvrij kaal schuren, polijsten, 2k neutrale olie en 2 lak lagen extra mat. Binnen een week klaar. Heel blij mee.

Robin

Draaijer Diensten Service

Mooijman

Prettige samenwerking, deskundig advies en snelle terugkoppeling offerte. Prima prijs/kwalteit verhouding. Werkt accuraat en heeft passie voor het vak.

Ronald Borremans / Ontwerpwerk

Wij zijn zeer tevreden over de renovatiewerkzaamheden van de parketvloeren in ons kantoor uitgevoerd door Houten Vloeren Onderhoud. Jan Draaijer is een vakman die met veel oog voor kwaliteit onze... Wij zijn zeer tevreden over de renovatiewerkzaamheden van de parketvloeren in ons kantoor uitgevoerd door Houten Vloeren Onderhoud. Jan Draaijer is een vakman die met veel oog voor kwaliteit onze bijzondere parketvloeren weer in nieuwstaat heeft teruggebracht.

C. Meijer

Goed werk overeenkomstig afspraak, hart voor het vak, meedenkend

Versteegh

Zeer prettig en makkelijk contact, heel kundig bedrijf en erg tevreden!

Nienke van Ettinger

Jan is een zeer vriendelijke, bekwame man die erg gedreven is om een mooi eindresultaat te bereiken. Hij reageert ook erg snel op berichten. Wij hebben onze vloer laten reinigen en oliën en de vloer... Jan is een zeer vriendelijke, bekwame man die erg gedreven is om een mooi eindresultaat te bereiken. Hij reageert ook erg snel op berichten. Wij hebben onze vloer laten reinigen en oliën en de vloer ziet er weer bijna als nieuw uit!

Familie Meijer

Uitstekend

Roald

Onze twee vloeren waren in zeer slecht staat, zo was de lak op verschillende plaatsen al geruime tijd weg. We hebben nu weer schitterende vloeren. Houten Vloerne Onderhoud levert hoge kwaliteit en... Onze twee vloeren waren in zeer slecht staat, zo was de lak op verschillende plaatsen al geruime tijd weg. We hebben nu weer schitterende vloeren. Houten Vloerne Onderhoud levert hoge kwaliteit en de samenwerking en overleg ging erg prettig.