Buis

Prettig en het resultaat is top.

Menno

Positieve ervaring met vakmanschap

Geert-Jan Kuip

In een week tijd heeft Jan Draaijer een donkere, gedateerd ogende eiken vloer van 75m2 omgetoverd in een lichte, drie maal gelakte vloer met whitewash look. We zijn echt opgetogen over het... In een week tijd heeft Jan Draaijer een donkere, gedateerd ogende eiken vloer van 75m2 omgetoverd in een lichte, drie maal gelakte vloer met whitewash look. We zijn echt opgetogen over het resultaat. Jan werkt zorgvuldig, is eerlijk over wat wel en wat niet mogelijk is, gebruikt goed materieel (geen stof) en houdt zich aan de planning. We hebben met het gezin een week op de bovenverdieping moeten bivakkeren, maar het was het absoluut waard. Hulde!

de Jong

Erg goede ervaring gehad.Onze massief eiken vloer is weer als nieuw en ziet er prachtig uit.

Jimmy

Makkelijk en snel contact en prachtig resultaat.

New Oil BV

Deskundig en resultaatgericht

Tim

Jan heeft onze oude houten vloer weer als nieuw gemaakt. Zeer tevreden over het resultaat en aan alles merk je dat Jan een echte vakman is, en pas weggaat als het helemaal goed is. Kortom, een super... Jan heeft onze oude houten vloer weer als nieuw gemaakt. Zeer tevreden over het resultaat en aan alles merk je dat Jan een echte vakman is, en pas weggaat als het helemaal goed is. Kortom, een super ervaring en een absolute aanrader.

Koos

Prima ervaring, goed overleg, goed advies en werk prima uitgevoerd

Zita Verheijen

Jan is een vriendelijke, toegankelijke makkelijk benaderbare man. Hij heeft goed met ons mee gedacht en zijn planning aangepast, omdat we in plaats van olie de vloer gepakt wilde hebben. Hij heeft... Jan is een vriendelijke, toegankelijke makkelijk benaderbare man. Hij heeft goed met ons mee gedacht en zijn planning aangepast, omdat we in plaats van olie de vloer gepakt wilde hebben. Hij heeft zelfstandig zijn werk uitgevoerd in onze nieuwe woning. Gaf na afloop advies over het schoonmaken en onderhouden van de vloer. Het enige verbeterpuntje is dat er op een aantal plekken krassen zichtbaar zijn van de schuurmachine (op de randjes), welke ik zelf weggewerkt zou hebben met de hand. (Het lijkt me inderdaad een lastig plekje om te schuren met zo’n grote machine.) Verder ziet de vloer er goed uit, is de kleur geworden zoals verwacht en zou ik een volgende keer opnieuw Jan vragen voor een klus!

Walter van den Burg

Zeer fijne betrouwbare man