Evelien

Dank voor de goede en professionele service! Afspraken nagekomen en snelle communicatie. Goede tips gekregen over onderhoud en meegenomen in de verschillende stappen en afwegingen gedurende het... Dank voor de goede en professionele service! Afspraken nagekomen en snelle communicatie. Goede tips gekregen over onderhoud en meegenomen in de verschillende stappen en afwegingen gedurende het proces. De vloer ziet er weer goed uit!

Stefan Kop

Onze vloer van ruim 20 jaar oud is weer als nieuw! Na eerst grondig schuren is er vervolgens een mooie ultra matte lak aangebracht. De hele klus nam 4 dagen in beslag en het resultaat mag er echt... Onze vloer van ruim 20 jaar oud is weer als nieuw! Na eerst grondig schuren is er vervolgens een mooie ultra matte lak aangebracht. De hele klus nam 4 dagen in beslag en het resultaat mag er echt wezen. Jan is een echte vakman en het is mooi om te zien dat hij zo geniet van zijn geleverde werk. Communicatie verliep vlot en er is alles aan gedaan om de klus binnen onze strakke planning voor elkaar te krijgen. Nogmaals hartelijk bedankt!

Else Vogel

Echt vakmanschap, professionaliteit, goede prijs

Sanne

Deskundig en betrouwbaar

R. Dijkgraaf

Keurig aan de afspraken gehouden, prettig in de communicatie en de vloer ziet er keurig uit.

fam du Crocq

In een woord "prima "

M Geldof

Erg blij met de geleverde service en het mooie resultaat...alsof we een nieuwe vloer hebben!

Peter Schaafsma

Prachtig werk, en ontzettend vriendelijke mensen.

Jacqueline Schildwacht

Prima bedrijf