Klantenservice
Kwaliteit van de werkzaamheden
Advies
Medewerkers

Zaat

Verschrikkelijk! Ramen waren vuiler nadat ze waren geweest dan ervoor. Konden de afgesproken werkzaamheden niet doen omdat ze niet goed waren voorbereid. Waren niet bereid om terug te komen om de... Verschrikkelijk! Ramen waren vuiler nadat ze waren geweest dan ervoor. Konden de afgesproken werkzaamheden niet doen omdat ze niet goed waren voorbereid. Waren niet bereid om terug te komen om de ramen alsnog schoon te maken omdat het te druk was. Telefonisch niemand die je hierover echt te woord staat (telefoniste moet alles intern bespreken, krijgt daarna per mail antwoord). Uiteindelijk is de rekening gecrediteerd, maar zit ik wel met ramen die dus nu nog viezer zijn dan voor hun komst. Absurd!

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Heel veel! Om te beginnen gewoon telefonisch bereikbaar zijn! Altijd zorgen dat je al het materiaal bij je hebt, zodat je niet achteraf kunt zeggen dat je een dakkapel niet kunt schoonmaken omdat je... Heel veel! Om te beginnen gewoon telefonisch bereikbaar zijn! Altijd zorgen dat je al het materiaal bij je hebt, zodat je niet achteraf kunt zeggen dat je een dakkapel niet kunt schoonmaken omdat je stok niet lang genoeg was of dat je niet ongezekerd een plat dak van een uitbouw op mag. Je kunt beter niet komen als je het te druk hebt dan dat je maar half werk levert (en halve vieze ramen zijn dus vieze ramen, in dit geval dus nog vuiler dan voor uw komst). En als het dan niet goed gedaan is, sta iemand dan gewoon te woord en los het netjes op. Dat betekent dat klanten die niet tevreden zijn omdat er geen goed werk is geleverd (wij in dit geval) prioriteit zouden moeten krijgen en u alles zou moeten inzetten om te zorgen dat we alsnog, als eerste!, schone ramen krijgen!.

Geachte mevrouw Zaat,
Dank u voor uw review.
Uiteraard vinden wij het jammer te lezen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf.
Het komt helaas een enkele keer voor dat wij een klacht...
Geachte mevrouw Zaat,
Dank u voor uw review.
Het komt helaas een enkele keer voor dat wij een klacht niet ter plekke op kunnen lossen, maar dit is ook de reden dat wij het volledige bedrag van ons bezoek aan u hebben gecrediteerd.
Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen.
Housecare Service

Vandaag Hemelvaartsdag in de Lissebeemd, Oosterhout, valt een buurman op leeftijd... Werknemer stond op de ladder te werken, binnen no time van de ladder en hielp de man. Complimenten.

V Ligten

Zakelijk niet betrouwbaar

Beter meedenken met de klant

Geachte mevrouw van Ligten,
Geachte mevrouw van Ligten,
Bedankt voor uw review.
Wat spijtig om te lezen dat Housecareservice na 3,5 jaar een slechte review krijgt. In de afgelopen 3,5 jaar hebben wij u altijd netjes te woord gestaan en hebben onze collega's hard hun best gedaan voor u.
Helaas krijgen wij pas na de opzegging / eind afrekening te horen dat het één en ander toch niet naar wens was. U heeft dan ook de eindafrekening niet hoeven te betalen, ondanks dat wij hebben uitgelegd dat wij normaal gesproken de klachten binnen 7 dagen nog kunnen oplossen en hierna eigenlijk niet meer. Wij zijn dan ook verbaast over de titel: zakelijk niet betrouwbaar na al die tijd dat wij zaken met u hebben mogen doen en de oplossingen die wij geboden hebben.
HousecareService

Effectief, snel

Anoniempje

Heel goed en mee denkent

nee

M. vd. Brule

Vriendelijk en adequaat

De eenmalige afspraken en kosten hiervoor los incasseren. gescheiden vd. automatische maandelijkse kosten. Dit is duidelijker en voorkomt denk ik , vragen over de factuur.

Reactie Housecare Service:

Geachte mevrouw v.d. Brule.
Hartelijk dank voor uw revieuw.
Wij gaan zeker aan de slag met uw tip !
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons :)
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw v.d. Brule.
Hartelijk dank voor uw revieuw.
Wij gaan zeker aan de slag met uw tip !
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons :)
HousecareService

Janes Otto

Prima in contacten en uitvoeren werkzaamheden.

Niet aan toe te voegen.

X

Helaas wat minder enthousiast als in het begin

Eerst komen kijken als er dingen niet goed zijn

Geachte heer/ mevrouw (X),
Bedankt voor uw feedback.
Als er werkzaamheden niet naar wens zijn gedaan vinden wij dit uiteraard vervelend om te horen.
Omdat wij in heel Brabant werkzaam...
Geachte heer/ mevrouw (X),
Bedankt voor uw feedback.
Omdat wij in heel Brabant werkzaam zijn kunnen wij helaas niet voor iedere klacht eerst komen kijken. Wij proberen vaak via foto's de klacht in beeld te brengen, zodat wij dit ook aan de medewerker kunnen laten zien en sturen hierna (in de meeste gevallen) wanneer de klacht terecht is de medewerker terug. Soms stellen wij een andere oplossing voor. Echter zijn er soms ook werkzaamheden die wij ongeacht alles wat wij hebben geprobeerd, hebben uitgelegd, en meerdere keren opnieuw hebben gedaan toch niet 100% naar wens. Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen, maar doen hiervoor altijd ons uiterste best.

Wil

Aardig maar kan iets beter

Het hele huis worden de ramen gewassen. Maar om over de kap van het zonnescherm even heen te vegen was een groot bezwaar. Teveel werk zei hij. Rijtjes huis 😔. Jammer

Geachte Wil,
Geachte Wil,
Ik kan begrijpen dat u dit ziet als een kleine moeite en dat is het misschien ook, maar als de medewerker bij iedere bewoner even iets extra's mee moet pakken wat niet op hun werklijst staat dan krijgen ze aan het eind van de dag hun werk niet af. Jammer om te zien dat onderdeel medewerkers hiervoor een halve ster krijgt voor het niet mee pakken van werkzaamheden waar u niet voor betaald. Verder zie ik dat ook advies een halve ster krijgt, kunt u aan geven waar u geen goed advies over heeft gekregen ? Ook informatie op de website krijgt 1 ster, graag verneem ik wat u niet duidelijk vindt aan onze website.
Wij horen graag van u omdat wij altijd open staan voor verbeter punten.
Housecare Service

Begin goed, maar helaas erg achteruit gegaan.

Doe waar voor betaald word. En wees eerlijk naar je klanten.

Geachte ..,
Geachte ..,
Bedankt voor uw review.
Jammer om te horen dat u het gevoel heeft dat wij niet eerlijk zijn naar u toe. Wij zijn juist als (familie) bedrijf altijd heel open en eerlijk naar onze klanten toe.
Omdat de review verder anoniem is kan ik u helaas nu niet verder helpen.
Mocht u ergens niet tevreden over zijn kunt u altijd een e-mail sturen naar info@housecareservice.nl. Wij helpen u dan graag verder.