Klantenservice
Advies
Medewerkers

WH Timmermans.

Ze beloven van alles, maken het niet waar
Begin is goed, maar alles moet snel gebeuren, personeel krijgt te weinig tijd.
En is gestrest bezig
Klachten worden zogenaamd goed opgelost,...
Ze beloven van alles, maken het niet waar
Begin is goed, maar alles moet snel gebeuren, personeel krijgt te weinig tijd.
En is gestrest bezig
Klachten worden zogenaamd goed opgelost, maar dat moet ook weer snel.
Zo is het goed,en weg zijn ze.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

Als je advies geeft,moet wel goed zijn.
Hardhouten buitendeur,klein uurtje,ontvet, geschuurd en geschilderd
Reseltaad slecht,bus verf op , en moet
Opnieuw gedaan worden.
Zeg dan...
Als je advies geeft,moet wel goed zijn.
Hardhouten buitendeur,klein uurtje,ontvet, geschuurd en geschilderd
Reseltaad slecht,bus verf op , en moet
Opnieuw gedaan worden.
Zeg dan je meer tijd nodig hebt.
Personeel sturen die vakbekwam zijn,
En niet stukken vergeet te schilderen.

Geachte heer Timmermans,
Geachte heer Timmermans,
Dank u voor uw review.
Op dit moment hebben wij helaas te maken met een chronisch personeelstekort. Hierdoor kan het voorkomen dat onze medewerkers soms wat werkzaamheden sneller en minder secuur uitvoeren dan dat eigenlijk zou moeten.
En helaas kan dit af en toe leiden tot uitgevoerd werk wat niet geheel naar wens van de klant is. Hier zijn wij ons terdege van bewust.
Echter, onze klanten mogen niet de dupe zijn van het tekort aan personeel wat we momenteel ervaren. Mocht onze klant niet tevreden zijn over uitgevoerde werkzaamheden, dan zullen wij dit altijd in overleg proberen op te lossen.
Bij u zijn we terug geweest om de klachten te herstellen en hebben u een compensatie aangeboden.
Uiteraard zullen we uw aanbevelingen ter harte nemen, waarvoor onze dank.
Onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Van Gastel

Goed en goede service

Nee

Harmsen

Slecht bereikbaar bedrijf
Kan alleen per e-mail en dan moet je weer twee dagen wachten voor je bericht ontvangt Wel de factuur sturen maar geen uitvoering Ik vind dat dit niet kan

Telefoon contact

Geachte heer / mevrouw Harmsen,
Jammer om te lezen dat wij op alle punten slecht beoordeeld worden, zover bij ons bekend heeft u nooit eerder een klacht gehad in het afgelopen jaar.
Wanneer...
Geachte heer / mevrouw Harmsen,
Wanneer u ons belt wordt u voor een aantal zaken door verwezen naar de mail omdat wij u dan wegens de drukte sneller kunnen helpen. U krijgt dan binnen 2 werkdagen van ons bericht. Als u langer aan de lijn blijft wordt er na het keuze menu aan gegeven: 'heeft u een andere vraag of maakt u geen gebruik van internet blijf dan aan de lijn' U wordt dan doorverbonden met 1 van onze collega's. Wij sturen altijd de eerste van de maand een factuur en vaak volgt het bezoek kort daarna. U heeft op 1 juni de factuur gehad en wij zijn 8 juni bij u geweest, helaas was u niet thuis aanwezig. Omdat de kosten voor dit bezoek zijn gemaakt en u een week van te voren bericht heeft gehad op welke dag wij komen kunnen wij dit bedrag niet in mindering brengen.

Zaat

Verschrikkelijk! Ramen waren vuiler nadat ze waren geweest dan ervoor. Konden de afgesproken werkzaamheden niet doen omdat ze niet goed waren voorbereid. Waren niet bereid om terug te komen om de... Verschrikkelijk! Ramen waren vuiler nadat ze waren geweest dan ervoor. Konden de afgesproken werkzaamheden niet doen omdat ze niet goed waren voorbereid. Waren niet bereid om terug te komen om de ramen alsnog schoon te maken omdat het te druk was. Telefonisch niemand die je hierover echt te woord staat (telefoniste moet alles intern bespreken, krijgt daarna per mail antwoord). Uiteindelijk is de rekening gecrediteerd, maar zit ik wel met ramen die dus nu nog viezer zijn dan voor hun komst. Absurd!

Heel veel! Om te beginnen gewoon telefonisch bereikbaar zijn! Altijd zorgen dat je al het materiaal bij je hebt, zodat je niet achteraf kunt zeggen dat je een dakkapel niet kunt schoonmaken omdat je... Heel veel! Om te beginnen gewoon telefonisch bereikbaar zijn! Altijd zorgen dat je al het materiaal bij je hebt, zodat je niet achteraf kunt zeggen dat je een dakkapel niet kunt schoonmaken omdat je stok niet lang genoeg was of dat je niet ongezekerd een plat dak van een uitbouw op mag. Je kunt beter niet komen als je het te druk hebt dan dat je maar half werk levert (en halve vieze ramen zijn dus vieze ramen, in dit geval dus nog vuiler dan voor uw komst). En als het dan niet goed gedaan is, sta iemand dan gewoon te woord en los het netjes op. Dat betekent dat klanten die niet tevreden zijn omdat er geen goed werk is geleverd (wij in dit geval) prioriteit zouden moeten krijgen en u alles zou moeten inzetten om te zorgen dat we alsnog, als eerste!, schone ramen krijgen!.

Geachte mevrouw Zaat,
Dank u voor uw review.
Uiteraard vinden wij het jammer te lezen dat u niet tevreden bent over ons bedrijf.
Het komt helaas een enkele keer voor dat wij een klacht...
Geachte mevrouw Zaat,
Dank u voor uw review.
Het komt helaas een enkele keer voor dat wij een klacht niet ter plekke op kunnen lossen, maar dit is ook de reden dat wij het volledige bedrag van ons bezoek aan u hebben gecrediteerd.
Wij zullen uw aanbevelingen ter harte nemen.
Housecare Service

Vandaag Hemelvaartsdag in de Lissebeemd, Oosterhout, valt een buurman op leeftijd... Werknemer stond op de ladder te werken, binnen no time van de ladder en hielp de man. Complimenten.

Nee

V Ligten

Zakelijk niet betrouwbaar

Beter meedenken met de klant

Geachte mevrouw van Ligten,
Bedankt voor uw review.
Geachte mevrouw van Ligten,
Bedankt voor uw review.
Wat spijtig om te lezen dat Housecareservice na 3,5 jaar een slechte review krijgt. In de afgelopen 3,5 jaar hebben wij u altijd netjes te woord gestaan en hebben onze collega's hard hun best gedaan voor u.
Helaas krijgen wij pas na de opzegging / eind afrekening te horen dat het één en ander toch niet naar wens was. U heeft dan ook de eindafrekening niet hoeven te betalen, ondanks dat wij hebben uitgelegd dat wij normaal gesproken de klachten binnen 7 dagen nog kunnen oplossen en hierna eigenlijk niet meer. Wij zijn dan ook verbaast over de titel: zakelijk niet betrouwbaar na al die tijd dat wij zaken met u hebben mogen doen en de oplossingen die wij geboden hebben.
HousecareService

Effectief, snel

Anoniempje

Heel goed en mee denkent

nee

M. vd. Brule

Vriendelijk en adequaat

De eenmalige afspraken en kosten hiervoor los incasseren. gescheiden vd. automatische maandelijkse kosten. Dit is duidelijker en voorkomt denk ik , vragen over de factuur.

Reactie Housecare Service:

Geachte mevrouw v.d. Brule.
Hartelijk dank voor uw revieuw.
Wij gaan zeker aan de slag met uw tip !
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons :)
Met vriendelijke...
Geachte mevrouw v.d. Brule.
Hartelijk dank voor uw revieuw.
Wij gaan zeker aan de slag met uw tip !
Fijn om te lezen dat u tevreden bent over ons :)
HousecareService

Janes Otto

Prima in contacten en uitvoeren werkzaamheden.

Niet aan toe te voegen.