Klantenservice
7.8/10
Advies
Medewerkers

cor

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

nee

Fam. B.L. COLLIGNON - VAN DER KUBBE

TOP!!!!

Blijf zo doorgaan

Geachte fam. Collignon- van der Kubbe,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt !
wij gaan zeker zo door :)
Met vriendelijke...
Geachte fam. Collignon- van der Kubbe,
Hartelijk dank voor uw review.
Wat fijn om te horen dat alles naar tevredenheid verloopt !
wij gaan zeker zo door :)
Housecareservice

Mandy de ruijter

Aardig. Snel en werkt goed

Bij mij is met een trap boven schoon gemaakt. Super netjes. Bij mn ouders met een stok en ramen zitten vol strepen

Geachte Mandy de Ruijter,
Bedankt voor uw review.
Geachte Mandy de Ruijter,
Bedankt voor uw review.
Fijn om te horen dat alles bij u naar wens verloopt, uiteraard wel jammer dat dit bij uw ouders niet het geval is geweest. Bij osmose kan het voorkomen dat er bij het eerste a 2de bezoek nog opgedroogte druppels achter blijven. Via deze link kunt u meer lezen over osmose bewassing: https://www.housecareservice.nl/diensten/glasbewassing-osmose.
Zou u ons per e-mail naar info@housecareservice.nl kunnen laten weten wat het adres van uw ouders is ? Dan kan ik achterhalen hoe vaak we al zijn geweest en eventueel bekijken of het niet een optie is om over te stappen naar reguliere bewassing. Wij horen het graag van u.
Maaike van de Merwe
Housecareservice

B de Jongh

Goede organisatie

Lisa Bosters

Super positief

Mike Mooij

Al jaren vaste klant en zeer tevreden

Lia van de Laar

Snel en slordig

Zorgvuldiger werken door iets minder snel tekeer te gaan

Geachte mevrouw van de Laar,
Dank u voor uw reactie.
Geachte mevrouw van de Laar,
Dank u voor uw reactie.
Zoals wij in onze administratie kunnen zien, heeft u bij ons half februari 2019 eenmalig enkele Veluxramen laten reinigen. Na ons bezoek hebben wij van u geen bericht ontvangen dat dit niet naar wens zou zijn uitgevoerd. Indien wij van u toen een reactie hadden ontvangen, hadden wij uw klacht in behandeling kunnen nemen. Wij geven immers een 100% tevredenheidsgarantie. Mocht u nogmaals van onze diensten gebruik maken en iets is niet naar wens uitgevoerd, dan horen wij dit graag van u spoedig na ons bezoek.
Met vriendelijke groet, Housecare Service