Klantenservice
8.2/10
Medewerkers

jan freid

Uitstekende algemene indruk

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

AP

Top!

Tuinonderhoud uit laten voeren. Super gedaan en goed meegedacht. Fijn contact met de medewerkers en snel geholpen.

J.C.M van der List

Nee

Dirk van Grinsven

Goed en betrouwbaar

Online inzicht in de afgenomen diensten en makkelijk aan (en uit) zetten van aanvullende diensten.

Particulier

Goed. Ben onlangs contract aangegaan. Dus. Nog even afwachten.

Misschien later. Te kort om te beoordelen

Familie Plomp, Rijen

Gemiddeld

gewoon 6 weken schema aanhouden en niet vasthouden aan de weeknummers, hierdoor duurt het nu met het nieuwe jaar 9 weken tussen 2 bezoeken, en dat heb ik aan het eind van het jaar weer.
Verder...
Verder hebben wij hele hoge ramen waar bij de offerte makkelijk over werd gedaan, terwijl de persoon die hier komt werken er niet de goede materialen voor heeft (nog steeds niet).
Ook voor de dakkapel heeft de medewerker eigenlijk niet de goede materialen.
Als iets te hoog of te moeilijk bereikbaar is zou dat gewoon eerlijk gezegd moeten worden ipv het werk alleen maar aannemen.

Saskia Barmentlo

Kozijnen beter schoonmaken

Betty Kester

Prima! Duidelijke informatie over hoe wat wanneer

Geen verbeterpunten

Franken