Klantenservice
8.2/10
Medewerkers

Miranda De Bok

Goede service

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons om onze dienstverlening te verbeteren?

De Bruijn

Als de ramen gezeemd zijn de onderkant van kozijn nog doen als laatste

Farla

Prima jongens stelde zich netjes voor op afstand

Nee ze melden zich netjes af

Astrid Merk

Behulpzaam. Netjes. Aardig.

Op dit moment zou ik het niet weten.

Petra de waal

Top!

Jansen

Nog niet,maar ben pas klan5

Richard Meulenbroek

Prima! Leveren kwaliteit, volgens afspraak en door zeer vriendelijke en bekwame medewerkers.

Gewoon zo doorgaan.

Jac van Rijsbergen

Onderstaand is samen met Housecare Service naar tevredenheid opgelost. Housecare Service heeft excuses aangeboden, vergeten zaken alsnog opgepakt en nog een leuke korting op de factuur gegeven. Dit... Onderstaand is samen met Housecare Service naar tevredenheid opgelost. Housecare Service heeft excuses aangeboden, vergeten zaken alsnog opgepakt en nog een leuke korting op de factuur gegeven. Dit is uiteindelijk toch een prima service van Housecare.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
"Omdat wij gespecialiseerd zijn in rolluiken reinigen weten we precies hoe we ervoor kunnen zorgen dat je rolluiken er weer op en top uitzien en soepel blijven rollen".

De geleiders van onze rolluiken zitten op het kozijn gemonteerd waardoor er niet genoeg ruimte is om een arm tussen rolluik en raam te bewegen. De ' specialisten' hebben hier geen oplossing / materiaal voor en kunnen een deel van het rolluik aan de binnenzijde niet reinigen. We hebben zelf oplossingen aangedragen en tevens 'specialisten' voorzien van reinigingsmiddel. Het reinigingsmiddel dat men op de dakkapel en rolluiken gebruikt is het huis tuin en keuken schuurmiddel Jif. Onderstaand een toelichting op de offerte.

Bedankt voor uw mail.

In het rood hierbij de antwoorden op uw vragen:

Wat houdt controle platte daken in?
Afvoergoot van de dakkapel word hierbij schoon/vrij gemaakt van vuil. Ook melden wij u eventuele bijzonderheden die wij tegenkomen bij het controleren. Denk hierbij aan bijzonderheden met het dakleer of afwerklatten.
bovenstaand is niet uitgevoerd!

Wat houdt behandelen met renocare in?
Renocare polyplast/allu renovator zijn 2 verschillende wax middelen die een bescherming bieden tegen weersomstandigheden en zonlicht. Het vuil is bij komende reiniging gemakkelijker te verwijderen en het materiaal is beter beschermd tegen verwering
Ik heb alleen allu renovator gezien.

Wordt er na reinigen e.e.a. gesmeerd / ingespoten voor soepele geleiding?
Ja, Geleiders en bewegende delen van de rolluik worden gespoten met siliconenspray.
Bovenstaand is niet uitgevoerd!

Betekend reinigen 100% schoon?
100% schoon kunnen wij nooit bieden. Bij het ene dakkapel worden de boegdelen weer als nieuw en bij de andere is hier weinig verschil in te krijgen. Gezien de bevuiling verwacht ik een groot verschil maar geen 100% nieuw dakkapel. Wij reinigen de dakkapel met de spons en eventueel hiervoor bedoelde middelen om deze weer zo mooi als mogelijk te krijgen.
In 9 van de 10 gevallen krijgen wij de rolluiken weer zo goed als nieuw. Dit uiteraard op eventuele beschadigingen na. Gezien de bevuiling kunnen wij hier ook geen 100% zekerheid op bieden dat dit weer als nieuw wordt.

Rolluiken en dakkapel zijn in tegenstelling tot voor de schoonmaak wel opgeknapt en redelijk schoon te noemen. Echter met gebruik van juiste professionele schoonmaak middelen en gereedschap zou het nog beter kunnen.
' Specialisten' op karwei sturen met goed en voldoende materiaal / gereedschap. Daadwerkelijk uitvoeren dat wat wordt aangeboden.

Prins

Heel erg goed!?

Ineke

Veelzijdig bedrijf met een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Geen.