Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

J. van Erkel

We worden prima op de hoogte gehouden van de vakanties van onze hulp.
De communicatie met onze hulp zelf is uitstekend! Home Works is hiervan alleen maar een bevestiging.

Vriendelijke cooordinatoren, makkelijk bereikbaar, fijne communicatie.

Van de Sluis

Ik werk al 10 jaar voor HomeWorks en in die 10 jaar heb ik een keer 10 cent opslag gekregen. Ik vind dat HomeWorks te veel vraagt aan de klant en dat de hulp te weinig krijgt. Ik werk ook bij een... Ik werk al 10 jaar voor HomeWorks en in die 10 jaar heb ik een keer 10 cent opslag gekregen. Ik vind dat HomeWorks te veel vraagt aan de klant en dat de hulp te weinig krijgt. Ik werk ook bij een andere organisatie die mij €1,20 meer per uur betaald. Daardoor heb ik ook niet meer zoveel klanten meer bij jullie.

Opmerkingen of tips

In het begin had je een contactpersoon dat vond ik fijn, nu heb je er meedere.

Justyna struck

Sinds ik werkzaam ben bij homeworks voel ik mij van het begin al thuis en op mijn gemak. Dit is de eerste werkgever waar ik mij als medewerkster gewaardeerd en gerespecteerd wordt. Iets wat ik nooit... Sinds ik werkzaam ben bij homeworks voel ik mij van het begin al thuis en op mijn gemak. Dit is de eerste werkgever waar ik mij als medewerkster gewaardeerd en gerespecteerd wordt. Iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt bij andere werkgevers.

Judith Flokstra

Bedrijf doet veel moeite voor de klant

Opmerkingen of tips

Deze beoordeling (5 sterren) komt geheel voor de rekening van de huishoudelijke hulp van mijn vader Babette de Jong, geweldig wat een betrokkenheid .

Goed ervaring.

Linda Markx

Vriendelijk en goed bedrijf. Er wordt altijd gekeken voor een klant bij jou in de buurt.