Begeleiding
Match
Huishoudelijke hulp
Communicatie

Ruud Bergkamp

Nagenoeg alles verloopt vlotjes en soepel!

Mieke Schouten

Prima ervaringen. Goede hulp. Communicatie is goed.

Opmerkingen of tips

Marion Kraakman is echt een topper! Zeer goede hulp, pakt zaken pro-aktief op, maakt heel degelijk/ouderwets schoon, is heel betrouwbaar en loyaal.

Jacqueline Olivier

Na een mismatch met de eerste hulp hebben we nu een waanzinnige goede hulp! Blij dat HomeWorks een nieuwe hulp heeft kunnen vinden waar we zeer tevreden mee zijn.

Opmerkingen of tips

Het verschil tussen onze eerste en tweede hulp is gigantisch. Het zou een idee kunnen zijn om minder ervaren hulpen trainingen te geven. Wellicht zouden de ervaren hulpen deze trainingen kunnen... Het verschil tussen onze eerste en tweede hulp is gigantisch. Het zou een idee kunnen zijn om minder ervaren hulpen trainingen te geven. Wellicht zouden de ervaren hulpen deze trainingen kunnen geven aan de minder ervaren hulpen; zo is er peer to peer training.

Prima.
Ze doen wat ze moeten doen!

Opmerkingen of tips

Home works heeft gezorgd voor een goede huishoudelijke hulp die goed past bij onze situatie!
Een hulp die goed en zelfstandig kan werken en dat is erg prettig omdat ik niet thuis ben i.v.m. werk.

Thoma Sleeswijk Visser

U heeft ons met Gerda een geweldige hulp bezorgd

Opmerkingen of tips

u heeft vaak iemand anders in Amsterdam die niet zo goed op de hoogte is en u stelt daardoor regelmatig dezelfde vragen. U zou een dossier met relevante informatie over de klant aan elkaar kunnen... u heeft vaak iemand anders in Amsterdam die niet zo goed op de hoogte is en u stelt daardoor regelmatig dezelfde vragen. U zou een dossier met relevante informatie over de klant aan elkaar kunnen overdragen als u van personeel wisselt.

Liset Talboom-Meeuwsen

Duurde even voor er iemand gevonden was,maar is gelukt!

Ik ben al 21 jaar klant. als je eenmaal vast hulp hebt, heb je heel weinig met Home Works te maken.

Marjanne Voolstra

Ik ben heel tevreden tot nu toe.

E.H. Pestman

Zeer tevreden over de medewerkster van Home Works.

D. Peters

Fijne organisatie, niet alleen qua dienstverlening maar ook vanwege de kansen die de organisatie biedt aan de werknemers.