Tobias

Je outlook agenda vol met ongelezen mails? Geen regie meer op je werkafspraken, durf je geen nee te zeggen tegen collega's? Rob helpt je en geeft je de juiste mindset weer om regie te krijgen en ook... Je outlook agenda vol met ongelezen mails? Geen regie meer op je werkafspraken, durf je geen nee te zeggen tegen collega's? Rob helpt je en geeft je de juiste mindset weer om regie te krijgen en ook te houden over je agenda.

Grip op je agenda

SWO DWH

Deskundige trainer, nuttige training

Deskundig en ervaren trainer

TAUW

Positief

De cursus werd afgestemd op het publiek. Dit maakt het extra nuttig.

Tauw

Ik heb de training als erg nuttig en leuk ervaren. Martin vertelde erg begrijpelijk en enthousiast en had goede voorbeelden van bepaalde situaties. Het was naast een leerzame ook een gezellig... Ik heb de training als erg nuttig en leuk ervaren. Martin vertelde erg begrijpelijk en enthousiast en had goede voorbeelden van bepaalde situaties. Het was naast een leerzame ook een gezellig training.

Persoonlijke adviezen/hulp geven
Goede voorbeelden
Informatie over achterliggende gedachten van tricks.

Samenwerkingsorganisatie De Wolden Hoogeveen

Een hele positieve ervaring

Goede inhoud. Interactief. Betrokken trainer.

SWO de Wolden Hoogeveen

Waardevolle en concrete methode die op alle niveaus in de organisatie ingezet kan worden voor hen die effectiever willen werken. Rob Pijlman is als trainer scherp, benaderbaar en heeft oog voor het... Waardevolle en concrete methode die op alle niveaus in de organisatie ingezet kan worden voor hen die effectiever willen werken. Rob Pijlman is als trainer scherp, benaderbaar en heeft oog voor het individu.

- Algemene handvatten met focus op het individu
- Ervaren trainer
- Concrete acties waarmee je zelf aan de slag kunt.

SWO De Wolden Hoogeveen

Deelnemer training modern timemanagement door Rob Pijlman
enthousiaste trainer en heldere communicatiestijl
Deelnemer training modern timemanagement door Rob Pijlman
enthousiaste trainer en heldere communicatiestijl
als deelnemer verder niet betrokken bij de zakelijke kant dus daar kan ik niets over zeggen

goede voorbereiding en follow up

Lara Clerici - TAUW

Ik heb een prettige ervaring gehad. Ik heb veel handige tips gekregen en concrete manieren waarop ik mijn werk productiever kan uitvoeren. Martin heeft de training actief gehouden, met genoeg ruimte... Ik heb een prettige ervaring gehad. Ik heb veel handige tips gekregen en concrete manieren waarop ik mijn werk productiever kan uitvoeren. Martin heeft de training actief gehouden, met genoeg ruimte voor discussies en meningen delen. Het voelde een groot deel van de training en geeft gelijk een beeld van hoe de theorie in de praktijk toegepast kan worden.

Interactief, ruimte voor discussies, focus zowel op het individu als op de groep, heel concreet.

Omnitek BV

Zeer goed, reageren snel, professionele training en ondersteuning.

snel reageren, vriendelijk, behulpzaam

Young Colfield

Helder, duidelijke en nuchtere insteek. Wel erg overtuigd van eigen aanpak, ook nuttig om stil te staan bij minder sterke punten van het effectief werken.

Fijn om concrete handvaten te krijgen over de aanpak. Goede nazorg (handboek). Duidelijke uitleg en fijn in de communicatie, persoonlijk.