Thomas / TAUW

Prettig, goed voorbereid, aardige trainer

Duidelijk verhaal, interactief en informatief

Tristen

Goede trainer met lekkere nuchtere wijsheid en veel tips om zelf effectiever met tijd om te gaan

Duidelijke, simpele gewoontes die je jezelf kan aanleren. Mooi voorbeeld hoe de trainer zelf te werk gaat

Gemeente Uithoorn

Training Timemanagement

Goede combinatie tussen creëren bewustzijn (hoe werkt het brein? onderzoeken uit de wetenschap etc) en praktische tips en ondersteuning (systeem om je tijd te managen, inrichting outlook etc) Goede combinatie tussen creëren bewustzijn (hoe werkt het brein? onderzoeken uit de wetenschap etc) en praktische tips en ondersteuning (systeem om je tijd te managen, inrichting outlook etc)
enthousiaste en inspirerende trainer , geeft veel praktijk voorbeelden
je kunt er direct mee aan de slag

Ian Berkhout (Young Colfield)

Super duidelijke training met een hoop hele nuttige inzichten

Duidelijke uitleg. Goeie voor en nadelen. Prettige cursusgever, die er niet om heen draait

Bob Mondria

Fijne training timemanagement gehad

Duidelijke handvatten gekregen en een enthousiaste

Fortrus

Prettig

Goede uitleg van materiaal en tools, Rob wist door zijn manier van lesgeven ons goed bij de les te houden en ook al zaten we met een groep kreeg iedereen persoonlijk aandacht. Daarnaast erg goeden... Goede uitleg van materiaal en tools, Rob wist door zijn manier van lesgeven ons goed bij de les te houden en ook al zaten we met een groep kreeg iedereen persoonlijk aandacht. Daarnaast erg goeden nazorg, veel aan de cursus gehad.

Bram

Goed, fijne cursus time management gedaan, veel concrete verbeterpunten en duidelijke uitleg

Concrete tips waar je gelijk mee aan de slag kan.

Job Ammerlaan / Riviq

Waanzinnig leuke training over effectief werken met duidelijke praktische tips en achtergrond over waarom bepaalde dingen werken

Heldere aanpak, sterke onderbouwing van de aanpak en een duidelijke rode draad door de training heen. Als Martin dingen uitlegt lijkt het allemaal zo simpel.

Riviq

Een hele dag training gehad over effectief werken. Dit voelde voor mij wel als "connecting the dots".

- Nuttig voor alle "niveau's" van cursisten m.b.t. effectief werken.

IWG plc. (Regus)

Leuke, interessante en leerzame training. Kijk nu al uit naar de volgende training. Fijne trainer

Leuke manier van aanpak, je blijft geboeid.