Eurofins

Zeer goede training gehad

Vrij, open voor discussie, leerrijk, ontvankelijk

Eurofins

Trainen gehad over effectief werken met een groep van 4.

Duidelijk, tonen veel interesse, leerzaam, overtuigend

Anna Begeer / Eurofins

Zeer positief! De vormgeving van de training was flexibel en aangepast op de wensen / vragen van onze groep, daarnaast hebben we ook een goeie dosis formele theorie geleerd op een leuke en... Zeer positief! De vormgeving van de training was flexibel en aangepast op de wensen / vragen van onze groep, daarnaast hebben we ook een goeie dosis formele theorie geleerd op een leuke en toegepaste manier.

Goeie trainer, ongehaast maar toch in de tijd alles voldoende behandeld, ben ook erg blij met de lesmateriaal!

NKC

Leuke interactieve training 'effectief werken'

Snelle reactie

Zone.college

Inhoudelijk sterk programma en prima georganiseerd

Goede degelijke voorbereiding en een cursusleider die betrokken is en weet waar hij het over heeft

Yorick

Ik heb een bijzonder aangename ervaring met dit bedrijf.

Duidelijke en toegankelijke communicatie, diverse werkbare instrumenten, open en actieve training, reflectief en impactmakend.

Jeroen Stoot

2-daagse groepstraining in Hengelo.

Heldere opbouw en structuur (geeft weer rust), inspelen op individuele vragen, meteen in praktijk brengen, echt praktische handvaten geven die grip en inzicht bieden. Leuke insteek met humor. Goede... Heldere opbouw en structuur (geeft weer rust), inspelen op individuele vragen, meteen in praktijk brengen, echt praktische handvaten geven die grip en inzicht bieden. Leuke insteek met humor. Goede (wetenschappelijke) onderbouwing.

Zone.college

Een training met alle facetten van timemanagement.

Veel tips die ik zeker ga gebruiken.

Delpharm Bladel

Fijne en duidelijke training. Trainster nam ook voor iedereen de tijd.

Mike

Training gehad van Rob Pijlman. Werd vol enthousiasme gegeven met nuttige bruikbare praktijktips.

Duidelijke uitleg, concrete voorbeelden die direct toepasbaar zijn in de praktijk, interactief. Flexibel mbt wijzigen van cursusdagen.