Raetsheren

Zeer dynamische training, erg praktijkgericht, je kan er meteen mee aan de slag.
Soms wordt er iets te makkelijk gedacht: in een uurtje heb je dit voor elkaar, maar vooral in het begin kost een nieuwe werkwijze meer tijd.

Enthousiasme en persoonlijke aandacht

Robert Lubben / Tauw

Zeer goed, een waardevolle cursus waarmee werkefficiëntie merkbaar verbetert.

Waardevolle methodes om efficient te leren werken. Gedreven cursusleider die casegericht werkt waardoor je de geleerde onderwerpen makkelijk in praktijk kan brengen.

Syntraal

Twee leuke sessies gehad met zeer handige tips / methodiek!

Praktische tips waar je wat mee kan!

Tauw

Leuke training gehad door Martin

Interactief

TAUW

Training Modern Timemanagement

Enthousiast, Voorbereid, toegespitst op directe situaties

Vincent van Duijnhoven - TAUW

Martin heeft ons een cursus gegeven over effectief werken bij TAUW.

Ik vond het een hele fijne cursus met veel praktische tips om effectiever samen te werken. Martin vertelde alles heel enthusiast en wist er genoeg van af.

Neelke (TAUW)

Prettige ervaring, goede training, goede sfeer, leerzaam

Boeiende info en boeiend gebracht, meta maar ook toepasbaar

Eurofins

Eurofins cursus op 23 augustus

Flexibel en snel aanpasbaar naar de vraag

André Spruijt, stichting Prago

Door diverse omstandigheden werd ik bij aanvang van de training nogal beheerst door een aantal heftige emoties aangaande mijn werk en verhouding met leidinggevenden. Ik heb het als heel prettig... Door diverse omstandigheden werd ik bij aanvang van de training nogal beheerst door een aantal heftige emoties aangaande mijn werk en verhouding met leidinggevenden. Ik heb het als heel prettig ervaren, en ook knap, dat de trainer daar ruimte voor bood en tegelijk een heel praktische, zakelijke benadering had om beter te leren omgaan met werkdruk. De vele praktische tips, met name w.b. het gebruik van e-mail (mapindeling, prioriteiten stellen) hebben mij geholpen om in ieder geval deels weer wat efficiënter te werken en mijn werk ook wat luchtiger en minder emotioneel te benaderen, dus daar ben ik erg tevreden over.
Verder beviel mij de flexibiliteit: we hadden een valse start vanwege autopech van de trainer bij onze eerste afspraak. Desondanks is het gelukt om met aanpassing van onze afspraken, ook online, het programma goed te volgen en invulling te geven aan de opdrachten. (Hiermee complimenteer ik ook mezelf ;)

- prettige, zakelijke en menselijke benadering;
- veel concrete, goed toepasbare tips;
- duidelijke afspraken;
- betrouwbaarheid.

Eurofins

Zeer goede training gehad

Vrij, open voor discussie, leerrijk, ontvankelijk