Samenwerkingsorganisatie de Wolden Hoogeveen

Goede ervaring

Duidelijk gebruik van voorbeelden. Diverse handreikingen en inzichten. Direct aan de slag

Mirjam van Krieken (HuRis)

Heldere, overzichtelijke training. Concrete actiepunten waar je direct mee aan de slag kunt. Tegelijkertijd ook de diepgang van: wat word er van jou verwacht vanuit je organisatie? En vanuit daar... Heldere, overzichtelijke training. Concrete actiepunten waar je direct mee aan de slag kunt. Tegelijkertijd ook de diepgang van: wat word er van jou verwacht vanuit je organisatie? En vanuit daar prioriteren.

Praktisch, goede tips m.b.t. Outlook, daagt uit om keuzes te maken in wat belangrijk is, a.d.h.v. wat de organisatie van je vraagt.

Delpharm Bladel B.V.

Ik vond de training heel energiek gepresenteerd, je aandacht bleef er bij door de momenten dat je even moest lopen en de twee pauzes.
praktische informatie, toepasbaar
ook een...
praktische informatie, toepasbaar
ook een teamtraining, je kon samenwerken
gericht op je eigen leerdoelen, maar je leert ook iets van andermans leerdoelen

veilige omgeving gecreeerd door te benoemen dat de informatie binnens kamers blijft.

Delpharm Bladel b.v.

Het was een cursus die op een goede manier werd gegeven. Enthousiast persoon die kundig overkwam.

Kwam kundig over, interactie met de collega's onderling tijdens de cursus.

ALEX advocaten

Matin heeft de training op ons kantoor gegeven. Het was een leerzame training. Voornamelijk het eerste deel met het werken met taken vond ik interessant.

Er worden praktische tools meegegeven die in de praktijk gebruikt kunnen worden.

Alex advocaten

Prettige ervaring. Op een fijne manier goede tips gekregen. De trainer zat heel goed in de stof en had overal een goede oplossing voor.

Zeer betrokken trainer. Hij speelt goed in op de dingen waar wij (collega's en ik) mee zitten.

Tobias

Je outlook agenda vol met ongelezen mails? Geen regie meer op je werkafspraken, durf je geen nee te zeggen tegen collega's? Rob helpt je en geeft je de juiste mindset weer om regie te krijgen en ook... Je outlook agenda vol met ongelezen mails? Geen regie meer op je werkafspraken, durf je geen nee te zeggen tegen collega's? Rob helpt je en geeft je de juiste mindset weer om regie te krijgen en ook te houden over je agenda.

Grip op je agenda

SWO DWH

Deskundige trainer, nuttige training

Deskundig en ervaren trainer

TAUW

Positief

De cursus werd afgestemd op het publiek. Dit maakt het extra nuttig.

Tauw

Ik heb de training als erg nuttig en leuk ervaren. Martin vertelde erg begrijpelijk en enthousiast en had goede voorbeelden van bepaalde situaties. Het was naast een leerzame ook een gezellig... Ik heb de training als erg nuttig en leuk ervaren. Martin vertelde erg begrijpelijk en enthousiast en had goede voorbeelden van bepaalde situaties. Het was naast een leerzame ook een gezellig training.

Persoonlijke adviezen/hulp geven
Goede voorbeelden
Informatie over achterliggende gedachten van tricks.