SWV Driegang

Echt ervaringen met het bedrijf zelf heb ik niet, maar wel met de training.

Mooie interactie (beurten geven en volgens mij de poging om iedereen aan bod te laten komen (wat gelukt is!), persoonlijke aandacht, afstemmen van het aanbod, beloften nakomen (w.b. nasturen van... Mooie interactie (beurten geven en volgens mij de poging om iedereen aan bod te laten komen (wat gelukt is!), persoonlijke aandacht, afstemmen van het aanbod, beloften nakomen (w.b. nasturen van info).

SWV Driegang

We hebben een cursus gehad met een hoge 'inhouddichtheid', maar ook veel ruimte voor eigen inbreng. Ik het plezierige cursusavonden gehad die mij gemotiveerd hebben veranderingen aan te brengen in... We hebben een cursus gehad met een hoge 'inhouddichtheid', maar ook veel ruimte voor eigen inbreng. Ik het plezierige cursusavonden gehad die mij gemotiveerd hebben veranderingen aan te brengen in de manier waarop ik werk

Karin heeft veel kennis van haar vak en is in staat geweest in onze cursus om de inhoud en het tempo aan te passen aan de behoeften van de groep. Dat heb ik als heel prettig ervaren.

Driegang

Goede ervaring.

Zeer goede cursusleider. Ze bood echt maatwerk voor onze groep. Ze "stond zelf boven de stof" en daardoor kon ze inspelen op onze behoeften.

Alie Boll

Mijn ervaring is zeer positief! De door mij gevolgde training was echt maatwerk, mensgericht, gebouwd vanuit een sterk theoretisch kader en prachtig vertaald naar de praktijk. Direct toepasbaar,... Mijn ervaring is zeer positief! De door mij gevolgde training was echt maatwerk, mensgericht, gebouwd vanuit een sterk theoretisch kader en prachtig vertaald naar de praktijk. Direct toepasbaar, heel fijn!

Maatwerk, sterk theoretisch kader, goede vertaling naar dagelijkse praktijk, goede afwisseling tussen theorie en praktijk, activerende werkvormen.

Tauw

Goede training met duidelijke instructies en tips

Persoonlijk, ontspannen, verhelderd

ALEX advocaten

Goed! De communicatie verloopt snel en duidelijk. De cursus was leerzaam, inspirerend en gewoon leuk! Ik heb er veel van opgestoken en kan het gelijk toepassen in de praktijk.

Vlotte communicatie, praktische cursus, goede opvolging.

SWO De Wolden Hoogeveen

We hebben 2 ochtenden Modern Timemanagement gevolgd bij Rob.

Hij houdt goed bij wie wie is en wie wat heeft gezegd en komt daar ook op terug. Dat geeft je een gevoel dat er naar je geluisterd wordt. Hij geeft goede tips. Zorgt dat de flow in de ochtend blijft.

Samenwerkingsorganisatie de Wolden Hoogeveen

Goede ervaring

Duidelijk gebruik van voorbeelden. Diverse handreikingen en inzichten. Direct aan de slag

Mirjam van Krieken (HuRis)

Heldere, overzichtelijke training. Concrete actiepunten waar je direct mee aan de slag kunt. Tegelijkertijd ook de diepgang van: wat word er van jou verwacht vanuit je organisatie? En vanuit daar... Heldere, overzichtelijke training. Concrete actiepunten waar je direct mee aan de slag kunt. Tegelijkertijd ook de diepgang van: wat word er van jou verwacht vanuit je organisatie? En vanuit daar prioriteren.

Praktisch, goede tips m.b.t. Outlook, daagt uit om keuzes te maken in wat belangrijk is, a.d.h.v. wat de organisatie van je vraagt.

Delpharm Bladel B.V.

Ik vond de training heel energiek gepresenteerd, je aandacht bleef er bij door de momenten dat je even moest lopen en de twee pauzes.
praktische informatie, toepasbaar
ook een...
praktische informatie, toepasbaar
ook een teamtraining, je kon samenwerken
gericht op je eigen leerdoelen, maar je leert ook iets van andermans leerdoelen

veilige omgeving gecreeerd door te benoemen dat de informatie binnens kamers blijft.