Hoe heb je het (telefonische) contact met Herniapoli ervaren?
Ben je tevreden met de behandeling bij Herniapoli?
Ben je tevreden met de snelheid waarop Herniapoli heeft gehandeld?

Anita H.

Superblij dat ik dit gedaan heb!

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Na maandenlang veel pijn te hebben gehad, waarbij ik de laatste 7 weken helemaal niet meer kon lopen, ben ik nu ontzettend blij, want sinds de operatie door dr Thissen ben ik van al mijn klachten... Na maandenlang veel pijn te hebben gehad, waarbij ik de laatste 7 weken helemaal niet meer kon lopen, ben ik nu ontzettend blij, want sinds de operatie door dr Thissen ben ik van al mijn klachten af.
Na een periode van conservatieve behandeling en 2 ruggenprikken was ik zelf tot de conclusie gekomen dat dit zo echt niet langer kon en dat er niets anders op zat dan me te laten opereren. Iets wat ik eerder liever zelf niet wilde, omdat ik dat echt doodeng vond (onterecht, bleek later). Maar als het dan toch moest, dan maar zo snel mogelijk.
Ik heb me een heel weekend verdiept in de operatie mogelijkheden en uitgezocht waar ik het snelst geopereerd zou kunnen worden. Ik had daarbij voorkeur voor een PTED operatie, maar als dat niet mogelijk was, dan vond ik een microscopische ook wel o.k..
Bij de arts in België die mijn ouders eerder succesvol van een hernia heeft afgeholpen, zou het 2 weken duren tot de 1e afspraak + 2 a 3 weken wachttijd voor de operatie (alleen microscopisch). Dat klinkt vlot, maar iedere dag langer wachten als je zoveel pijn hebt voelt toch wel als één teveel. In Nederland zou het (veel) langer duren, er zaten ook nog eens de feestdagen aan het einde van het jaar tussen.
Ook maar een diagnoseformulier ingevuld bij Herniapoli en een link gestuurd van de MRI die ik al had. Dinsdag telefonisch contact gehad met Anne, de vrijdag de week erop zou ik al geopereerd kunnen worden! Nadat de neurochirurg dr Thissen de MRI op donderdag zelf ook had beoordeeld, kwam daaruit dat het een microscopische operatie zou worden. Ik heb meteen maar de knoop doorgehakt, een verwijsbrief geregeld en de boel in gang gezet.
Alles is supergoed verlopen. Donderdag naar de kliniek voor de intakegesprekken, vrijdag geopereerd. Goede kliniek, goede verzorging, goed contact met anesthesioloog en neurochirurg en fijn dat er bij de gesprekken Nederlandse begeleiding was. De operatie verliep voorspoedig, dezelfde dag liep ik al weer volledig pijnvrij door de gang. Wat een opluchting! En de angst voor de operatie was volledig onterecht, want alles is zo goed geregeld.
Ik ben nu bijna 4 weken verder en vanaf de eerste dag voel ik me supergoed, ik heb nooit meer pijn gehad. Ik doe alles nog wel ‘met de handrem er op’, omdat ik het nog even rustig aan moet blijven doen voor een volledig herstel.
De telefonische begeleiding vanuit Herniapoli door Anne en Wout was fantastisch, geen vraag is te veel. Ze hebben ook een brief van de neurochirurg geregeld voor de annuleringsverzekering, omdat we helaas een al veel eerder geboekte reis moesten annuleren.
Vwb de financiën: mijn ziektekostenverzekeraar heeft ruim 90% van de kosten vergoed. Ik moest dus wel een (relatief klein) deel zelf betalen, maar dat had en heb ik er graag voor over. Alles is super en snel geregeld!

Maurice Kuipers

L4/L5

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Zeer goede ervaring, alles netjes goede hulp en een grote koelkast.

Dick Oosthoek

Het is echt waar na 2 uur nagenoeg pijn vrij.

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Zeer positief. Professionele begeleiding en zeer deskundige artsen en nazorg. Na 8 maanden pijn ben ik binnen 3 weken na eerste contact met Herniapoli nagenoeg pijn vrij.

Thea

Grandioos

Wat ben ik tevreden
Na anderhalf jaar van fysio naar verschillende pijnbestrijdingen de stoute schoenen aangetrokken en contact opgenomen met de hernia poli
Wat een top team
Super...
Wat ben ik tevreden
Wat een top team
Super goed begeleid en 2 weken na het eerste contact geopereerd geweldig helemaal van pijn af
Nu rustig aan herstellen
Gr Thea

Richard van hal

Geweldig

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Na jarenlange klachten en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd de stoute schoenen aangetrokken en op eigen initiatief een traject gestart, binnen een paar dagen een scan laten doen en deze... Na jarenlange klachten en van het kastje naar de muur te zijn gestuurd de stoute schoenen aangetrokken en op eigen initiatief een traject gestart, binnen een paar dagen een scan laten doen en deze werd direct met een tolk /begeleider door gesproken met de specialist ,binnen 24 uur een behandelplan en 10 dagen later na een korte opname en perfecte begeleiding als herboren recht op lopend de keurige kliniek verlaten ik kan dit echt iedereen aanraden ik voel me 30 jaar jonger

Madeleine de Jong

Deskundig team

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Twee weken na MRI operatie door deskundig team geopereerd.
Nu drie dagen verder op weg naar herstel.
Fijn dat het zo snel kon.

Frouke

Verlost van Hernia L-5 S 1

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Nadat mijn operatie was gecanceld bij een andere kliniek vanwege interne problemen, ben ik bij herniapoli terecht gekomen. Het telefonisch contact had ik altijd met Anne, zij heeft op medisch gebied... Nadat mijn operatie was gecanceld bij een andere kliniek vanwege interne problemen, ben ik bij herniapoli terecht gekomen. Het telefonisch contact had ik altijd met Anne, zij heeft op medisch gebied veel kennis over de behandeling en natraject, zo wist ik altijd snel waar ik aan toe was. Eenmaal aangekomen bij de kliniek viel het me op dat de kliniek erg schoon is. Het personeel is aardig, en werken hard. Dr. Jost Thissen is een vakkundige arts waaraan je merkt dat die veel ervaring heeft met deze operatie technieken die ze aanbieden. De gesprekken zijn kort maar krachtig. Reageert overigens heel snel op eventuele vragen en het bekijken van de MRI. Dit was mijn eerste operatie ooit. Ik was zo ontzettend zenuwachtig, achteraf denk ik dat had gehoeven. Ik ben doormiddel van de pted methode geopereerd en heb weinig tot geen pijn ervaren nadertijd. Natuurlijk was ik wel erg vermoeid maar dat zal door de spanning en narcose zijn gekomen. Nu een dikke week verder is het moeilijk om rustig aan te doen, omdat ik gewoon geen pijn meer ervaar. Bedankt Herniapoli en in het bijzonder dr. Jost Thissen

Marieke Terpstra

Microscopische operatie

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Ik ben zeer tevreden over het gehele traject bij de Herniapoli. Van intake, tot behandeling en nazorg. Ik voelde me gezien en gehoord. Er werd met mij meegeleefd en de bereikbaarheid was super. Geen... Ik ben zeer tevreden over het gehele traject bij de Herniapoli. Van intake, tot behandeling en nazorg. Ik voelde me gezien en gehoord. Er werd met mij meegeleefd en de bereikbaarheid was super. Geen vraag was teveel. Heel anders dan ik tot dan toe had ervaren in mijn eigen omgeving. Eindelijk werd de ernst van mijn klachten serieus genomen en kon ik binnen een week terecht bij de kliniek in Essen voor een microscopische operatie. Mijn eigen neuroloog wilde nog afwachten. Goed dat ik dat niet gedaan heb want in Essen bleek dat ik al uitval had! De opname in het ziekenhuis verliep soepel en ik vond het fijn dat er een Nederlands sprekende zorgverlener was die mij opving en bij de gesprekken aanwezig was om te vertalen. Dit stelde mij erg om mijn gemak. De dag na de opname werd ik geopereerd. Gelijk na de operatie waren de zenuwklachten verdwenen en twee uur later zette ik mijn eerste stappen alweer naast bed. Ongelofelijk! Ik had ruim 2 weken niet kunnen lopen namelijk. In Essen werd ik gerustgesteld, was er voldoende aandacht voor vragen en was de zorg uitstekend. Ik kan de Herniapoli aan iedereen aanbevelen.

Ruud Waas

Geweldig

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Na 4 maanden ellende en pijn die maar niet wilde verbeteren heb ik na de 3e injectie besloten met de behandelend arts dat er maar 1 oplossing mogelijk was en dat werd opereren.
Mijn vrouw had...
Mijn vrouw had op internet de website gevonden van de hernia poli in Hengelo.
Op een Zaterdag heb ik het formulier ingevuld met mijn gegevens,en 's maandags belde ze al op met de vraag of ik de mri nog wilde opsturen.
Vrijdags belde de baas van de hernia poli al op dat ik de week erop Vrijdags al geopereerd kon worden.
Ik was ze zo dankbaar ,dat er een einde kwam aan het pijn en weer kon denken aan herstel.
In Duitsland was ook alles prima geregeld met begeleiding vanuit Nederland.
Een mooie kamer en na 1 nacht verblijf weer naar huis met een nieuwe start.

W. Drost

Uitstekend geholpen.

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Na telefonisch contact, goed op weg geholpen, benodigde documenten ingestuurd.
Na ongeveer 1 week kreeg ik te horen dat ik met de TPED HNP methodiek geholpen kon worden.

Bij...
Na telefonisch contact, goed op weg geholpen, benodigde documenten ingestuurd.

Bij Procelsio clinic geopereerd
door dr. Jost Thissen, goede zorg.
Een 2 uur na de operatie weer lopen zonder pijn!

Nu, na bijna 4 maanden gaat het goed, fysio en programma netjes gevolg, en ben ook weer enige tijd 3 x p/w aan sporten.

Erg tevreden.