Hoe heb je het (telefonische) contact met Herniapoli ervaren?
Ben je tevreden met de behandeling bij Herniapoli?
Ben je tevreden met de snelheid waarop Herniapoli heeft gehandeld?

Marieke Terpstra

Microscopische operatie

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Ik ben zeer tevreden over het gehele traject bij de Herniapoli. Van intake, tot behandeling en nazorg. Ik voelde me gezien en gehoord. Er werd met mij meegeleefd en de bereikbaarheid was super. Geen vraag was teveel. Heel anders dan ik tot dan toe had ervaren in mijn eigen omgeving. Eindelijk werd de ernst van mijn klachten serieus genomen en kon ik binnen een week terecht bij de kliniek in Essen voor een microscopische operatie. Mijn eigen neuroloog wilde nog afwachten. Goed dat ik dat niet gedaan heb want in Essen bleek dat ik al uitval had! De opname in het ziekenhuis verliep soepel en ik vond het fijn dat er een Nederlands sprekende zorgverlener was die mij opving en bij de gesprekken aanwezig was om te vertalen. Dit stelde mij erg om mijn gemak. De dag na de opname werd ik geopereerd. Gelijk na de operatie waren de zenuwklachten verdwenen en twee uur later zette ik mijn eerste stappen alweer naast bed. Ongelofelijk! Ik had ruim 2 weken niet kunnen lopen namelijk. In Essen werd ik gerustgesteld, was er voldoende aandacht voor vragen en was de zorg uitstekend. Ik kan de Herniapoli aan iedereen aanbevelen.

Score voor Herniapoli: 5/5
Zou je Herniapoli aanbevelen? Ja