Hoe heb je het (telefonische) contact met Herniapoli ervaren?
Ben je tevreden met de behandeling bij Herniapoli?
Ben je tevreden met de snelheid waarop Herniapoli heeft gehandeld?

Anita H.

Superblij dat ik dit gedaan heb!

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Na maandenlang veel pijn te hebben gehad, waarbij ik de laatste 7 weken helemaal niet meer kon lopen, ben ik nu ontzettend blij, want sinds de operatie door dr Thissen ben ik van al mijn klachten af.
Na een periode van conservatieve behandeling en 2 ruggenprikken was ik zelf tot de conclusie gekomen dat dit zo echt niet langer kon en dat er niets anders op zat dan me te laten opereren. Iets wat ik eerder liever zelf niet wilde, omdat ik dat echt doodeng vond (onterecht, bleek later). Maar als het dan toch moest, dan maar zo snel mogelijk.
Ik heb me een heel weekend verdiept in de operatie mogelijkheden en uitgezocht waar ik het snelst geopereerd zou kunnen worden. Ik had daarbij voorkeur voor een PTED operatie, maar als dat niet mogelijk was, dan vond ik een microscopische ook wel o.k..
Bij de arts in België die mijn ouders eerder succesvol van een hernia heeft afgeholpen, zou het 2 weken duren tot de 1e afspraak + 2 a 3 weken wachttijd voor de operatie (alleen microscopisch). Dat klinkt vlot, maar iedere dag langer wachten als je zoveel pijn hebt voelt toch wel als één teveel. In Nederland zou het (veel) langer duren, er zaten ook nog eens de feestdagen aan het einde van het jaar tussen.
Ook maar een diagnoseformulier ingevuld bij Herniapoli en een link gestuurd van de MRI die ik al had. Dinsdag telefonisch contact gehad met Anne, de vrijdag de week erop zou ik al geopereerd kunnen worden! Nadat de neurochirurg dr Thissen de MRI op donderdag zelf ook had beoordeeld, kwam daaruit dat het een microscopische operatie zou worden. Ik heb meteen maar de knoop doorgehakt, een verwijsbrief geregeld en de boel in gang gezet.
Alles is supergoed verlopen. Donderdag naar de kliniek voor de intakegesprekken, vrijdag geopereerd. Goede kliniek, goede verzorging, goed contact met anesthesioloog en neurochirurg en fijn dat er bij de gesprekken Nederlandse begeleiding was. De operatie verliep voorspoedig, dezelfde dag liep ik al weer volledig pijnvrij door de gang. Wat een opluchting! En de angst voor de operatie was volledig onterecht, want alles is zo goed geregeld.
Ik ben nu bijna 4 weken verder en vanaf de eerste dag voel ik me supergoed, ik heb nooit meer pijn gehad. Ik doe alles nog wel ‘met de handrem er op’, omdat ik het nog even rustig aan moet blijven doen voor een volledig herstel.
De telefonische begeleiding vanuit Herniapoli door Anne en Wout was fantastisch, geen vraag is te veel. Ze hebben ook een brief van de neurochirurg geregeld voor de annuleringsverzekering, omdat we helaas een al veel eerder geboekte reis moesten annuleren.
Vwb de financiën: mijn ziektekostenverzekeraar heeft ruim 90% van de kosten vergoed. Ik moest dus wel een (relatief klein) deel zelf betalen, maar dat had en heb ik er graag voor over. Alles is super en snel geregeld!

Score voor Herniapoli: 5/5
Zou je Herniapoli aanbevelen? Ja