Hoe heb je het (telefonische) contact met Herniapoli ervaren?
Ben je tevreden met de behandeling bij Herniapoli?
Ben je tevreden met de snelheid waarop Herniapoli heeft gehandeld?

Frouke

Verlost van Hernia L-5 S 1

Beschrijf hier je ervaring met Herniapoli

Nadat mijn operatie was gecanceld bij een andere kliniek vanwege interne problemen, ben ik bij herniapoli terecht gekomen. Het telefonisch contact had ik altijd met Anne, zij heeft op medisch gebied veel kennis over de behandeling en natraject, zo wist ik altijd snel waar ik aan toe was. Eenmaal aangekomen bij de kliniek viel het me op dat de kliniek erg schoon is. Het personeel is aardig, en werken hard. Dr. Jost Thissen is een vakkundige arts waaraan je merkt dat die veel ervaring heeft met deze operatie technieken die ze aanbieden. De gesprekken zijn kort maar krachtig. Reageert overigens heel snel op eventuele vragen en het bekijken van de MRI. Dit was mijn eerste operatie ooit. Ik was zo ontzettend zenuwachtig, achteraf denk ik dat had gehoeven. Ik ben doormiddel van de pted methode geopereerd en heb weinig tot geen pijn ervaren nadertijd. Natuurlijk was ik wel erg vermoeid maar dat zal door de spanning en narcose zijn gekomen. Nu een dikke week verder is het moeilijk om rustig aan te doen, omdat ik gewoon geen pijn meer ervaar. Bedankt Herniapoli en in het bijzonder dr. Jost Thissen

Score voor Herniapoli: 5/5
Zou je Herniapoli aanbevelen? Ja