EL

Super goed geholpen! Korte lijntjes en heel zorgvuldig in de communicatie!

Lebar

Goede communicatie

Trees Andriessen Smeets

Heel goed de zaak overgenomen van iemand anders

C. Jongejan

Zonder Helder had ik dit niet gekund. Ze geven goed advies. Reageren gelijk op elke brief van verzekering of mijzelf. Heel fijn.

Assia H

Erg tevreden! Alles was Helder!

Dangelo Carolus

Wat ben ik blij dat Team Helder mij heeft geholpen. Het was beslist geen makkelijke zaak en heb het niet beter kunnen treffen dan bij Helder letselschade. Marijn en Reinout nogmaals bedankt. Een... Wat ben ik blij dat Team Helder mij heeft geholpen. Het was beslist geen makkelijke zaak en heb het niet beter kunnen treffen dan bij Helder letselschade. Marijn en Reinout nogmaals bedankt. Een team dat heel secuur te werk gaat en je heel goed bij staat in alles wat erbij komt kijken.
Ik kan me geen betere letselschadeadvocaat wensen en raad ik iedereen aan, als je er ooit één nodig mocht hebben om dit team HELDER BIJ LETSELSCHADE te benaderen.

bedankt voor alle zorgen!

Dangelo Carolus

Breeveld

Heel fijn bedrijf en enorm goed geholpen en gesteund door Auke die later is overgenomen door Dhr prins . Al met al 2 enorm fijne mensen die er echt voor jou zijn . Ik zou iedereen aanraden die iets... Heel fijn bedrijf en enorm goed geholpen en gesteund door Auke die later is overgenomen door Dhr prins . Al met al 2 enorm fijne mensen die er echt voor jou zijn . Ik zou iedereen aanraden die iets heeft mee gemaakt voor helder te gaan . Vanuit mij nog enorme dank voor jullie goede zorgen 🤲

Lars jonker

Helder letselschade geeft nooit op en zijn altijd bereikbaar .
En hebben mij vanaf het begin tot het eind bijgestaan

Cwt van oudenhoven

Ik was te vrede wij zijn meer dan te vrezen wij zijn dankbaar dat Alexander bergein ons netjes heeft behandelt