anoniem

Perfect geinstalleerd, zo leuk en schoon gewerkt pluim voor de installateur.

mevr. J.J.M. van Leeuwen-Bos

Mijn ervqaring is positief, snel accuraat vriendelijk goede uitleg en klantgericht.

mevr S.J. Ketzer vd Veen

De monteur was op de afgesproken tijd. Hij heeft de traplift keurig geinstalleerd.

Dhr. Toelstra

Zeer vriendelijke mensen en sociaal. Alles is goed gemonteerd. Pluim.

mevr S.J. Ketzer vd Veen

Jean

Vandaag verkoper gehad. Bij doorvragen over het waarom van bepaalde draaiing van het stoeltje werd ik zeeer onvriendelijk benaderd. De verkoper weigerde antwoord te geven. Hij werd zelfs boos!! Ik... Vandaag verkoper gehad. Bij doorvragen over het waarom van bepaalde draaiing van het stoeltje werd ik zeeer onvriendelijk benaderd. De verkoper weigerde antwoord te geven. Hij werd zelfs boos!! Ik schrok van zijn reactie en bleef verbijsterd en boos achter. Uiteraard heb ik hier niets gekocht!!

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Ja, luisteren naar uw klanten en hun vragen. En voldoende tijd uittrekken voor uitleg.

Alkemade

Wij zijn heel blij met de traplift en ook dat handicap een goede oplossing heeft gevonden zodat wij hier kunnen blijven wonen

Niks

anoniem

De installatie werd snel en bijna geluidsloos uitgevoerd. De uitleg over hoe alles te gebruiken was kort maar krachtig.

anoniem

Alles ging erg vlot, m'n complimenten! Ik ben er erg blij mee!

Heel tevreden