mevr F.J. de Jongh - Pruijsten

Heel mooi en goed afgewerkt. Wij zijn zeer tevreden over de werkwijze en netheid van Uw personeel.

mevr M den Hollander

Zowel inmeten als monteren was een prima ervaring. Duidelijke uitleg en keurig en vakkundig gemonteerd.

dhr. van Tongeren

Op dinsdagmiddag word ik gebeld, er komt iemand buizen brengen en de dag daarop om 7 uur de rest, om 8:00 uur de monteur. Allemaal keurig op tijd. Alles is goed verlopen, netjes afgewerkt en dat in... Op dinsdagmiddag word ik gebeld, er komt iemand buizen brengen en de dag daarop om 7 uur de rest, om 8:00 uur de monteur. Allemaal keurig op tijd. Alles is goed verlopen, netjes afgewerkt en dat in 4 uur. Klasse.

mevr. Hak

Alles is prima verlopen levering snel en monteur de lift prima en netjes geplaatst heel tevreden.

anoniem

Van maken van afspraak voor opmeten, het opmeten zelf, de afspraakbevestiging voor de installatie en de installatie zelf alleen maar te maken gehad met vriendelijk personeel.

mevr Beest

Netjes vooraf gesprek via telefoon en een afspraak gemaakt uitgelegd wat men ging doen en laten zien. Bedankt hier voor.

mevr Smit

Zeer tevreden opmeetster, leuk gezellige dame. Monteur geweldig uitgelegd.

mevr R Nyenhuis Bakker

De traplift werkt voortreffelijk en is voor mij een geweldige uitkomst. Adviseur dhr koenis was vriendelijk en meedenkend. De monteur was netjes en vriendelijk. Pluspunt, de monteur sprak dialect.... De traplift werkt voortreffelijk en is voor mij een geweldige uitkomst. Adviseur dhr koenis was vriendelijk en meedenkend. De monteur was netjes en vriendelijk. Pluspunt, de monteur sprak dialect.

dhr. K Procee

Onze ervaring met gebruik van de traplift is heel goed boven verwachting. Wij zijn zeer tevreden over alles.

mevr. Vrij

Monteur (John) gaf zeer duidelijk uitleg en was heel geduldig. Traplift geeft een veilig gevoel. Alle lof voor john.