anoniem

Goede ervaring met Handicare. Alles correct en volgens afspraak geplaatst. Netjes en opgeruimd achter gelaten.

Joke Naeye

Zijn erg tevreden, werden vriendelijk te woord gestaan. De monteur is heel vakbekwaam en deskunig. De opmeting was ook top gedaan, niets dan lof.

Van Engelen-Cornelissens

Ik wil u laten weten dat alles netjes is gedaan die meneer heeft alles netjes schoon gemaakt ik ben erg tevreden over uw personeel die meneer zijn naam is Robert. Degene wie het hier heeft gedaan... Ik wil u laten weten dat alles netjes is gedaan die meneer heeft alles netjes schoon gemaakt ik ben erg tevreden over uw personeel die meneer zijn naam is Robert. Degene wie het hier heeft gedaan was goed. Bedankt voor de nieuwe stoel.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

nee, Bedankt dat het zo snel is gedaan.

Th. B. Boogaard

Alles zeer goed

Ans Tjalsma

Ik ben er zeer tevreden mee

Netjes en correct geplaatst

L. Bakken van de Vooren

Vandaag m'n 2e traplift geinstalleerd. Met de 1ste was ik heel blij vandaar de nieuwe van Handicare. Zowel het brengen van de nieuwe lift, als het demonteren van de oude werd door prettige mensen... Vandaag m'n 2e traplift geinstalleerd. Met de 1ste was ik heel blij vandaar de nieuwe van Handicare. Zowel het brengen van de nieuwe lift, als het demonteren van de oude werd door prettige mensen gedaan. alles opgeruimd en meegenomen.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Heel misschien een hoes voor de stoel. In een centrale hal (bij mij) wordt het snel stoffig.

G Kooij

Wij zijn geweldig tevreden. Perfect geholpen, woel bij de aanvraag als bij de montage. Het werkt allemaal prima. Dank jullie wel voor de plezierige samenwerking.

anoniem

Ervaring in gebruik nog weinig, maar functioneel ben er heel blij mee. Correcte en keurige monteur vakman. Laat alles keurig achter. Goede uitleg.

Wessels

Met de handicare traplift ben ik heel tevreden en gelukkig en wil nog heel lang onbezorgd blijven wonen op dit adres. Alles is prima.