W.L. Mica

Een goede en fijne afhandeling zeer correct

anoniem

Zeer goed gedaan kan niet beter, ga zo door!

H. Wiegers-Wubs

Wij hebben het prettig ervaren, een rustige monteur met veel kennis van zaken, vriendelijk en duidelijk met de uitleg over de lift, na afloop was alles weer netjes! Wij vinden het een prachtige... Wij hebben het prettig ervaren, een rustige monteur met veel kennis van zaken, vriendelijk en duidelijk met de uitleg over de lift, na afloop was alles weer netjes! Wij vinden het een prachtige lift!

anoniem

Zeer tevreden over de uitleg van tevoren en zeer tevreden over de mijnheer die deze lift heeft geplaatst. Ook zeer tevreden over de informatie voor dat de lift werd geplaatst. Zeer tevreden over de... Zeer tevreden over de uitleg van tevoren en zeer tevreden over de mijnheer die deze lift heeft geplaatst. Ook zeer tevreden over de informatie voor dat de lift werd geplaatst. Zeer tevreden over de werknemers die bij jullie in dienst zijn i.v.m. plaatsing van de lift.

mevr L.M. Stolzenbach

Vriendelijke monteur, werkt netjes en zeer goede uitleg.

anoniem

Een zeer vakkundige, nette en voorkomende monteuyr, die bij ons de traplift heeft aangebracht. Heeft alle verpakkingspapieren netjes opgevouwen en in zijn autobus weer meegenomen. Geweldig.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

Als ik manager bij Handicare zou zijn, dan zou ik deze monteur belonen met een salarisverhoging.

W.P.A. Langenhuizen

Uitstekend in het voortraject v.w.b. afspraken. Uitstekende uitvoering.

anoniem

Het feest begon de oude werd gesloopt en tot mijn vebazing gebeurde dat heel snel, daarna werd alles stofgezogen. Na een tijdje kwam een installateur ook dat ging rpima, daara kreeg ik instrusties... Het feest begon de oude werd gesloopt en tot mijn vebazing gebeurde dat heel snel, daarna werd alles stofgezogen. Na een tijdje kwam een installateur ook dat ging rpima, daara kreeg ik instrusties hoe het werkte.

anoniem

Zeer tevreden. Prima uitleg en leuke monteur

Diepens-slabberskamp

Mooi en netjes gewerkt. De monteur van de heuvel heeft heel netjes gewerkt + uitleg.