anoniem

Ben zeer tevreden over de lift

mevrouw E. Bressers

Alles goed geregeld. Eric gaf de goede info. En John de monteur deed zijn werk perfect en gaf goede aanwijzigen. Toffe vent.

de heer C.F. Nijman

Het is allemaal heel soepel verlopen van opmeten tot montage aan toe. De stoel gaat super van beneden naar boven en weer terug. Ook zijn we blij met de kleur bekleding van de stoel ook omdat de... Het is allemaal heel soepel verlopen van opmeten tot montage aan toe. De stoel gaat super van beneden naar boven en weer terug. Ook zijn we blij met de kleur bekleding van de stoel ook omdat de stoel in de huiskamer staat.

anoniem

Een goede en duidelijke uitleg door de monteur i.v.m. het gebruik.Uitstekend! Vriendelijke benadering door de persoon van de 1e opmeting en plaatsing van de monteur.

mevr Addink

De lift bevalt hier heel goed. Voor mijn man. Hij is er zeer blij mee.

Heeft u nog verbeterpunten of tips voor ons?

De knop voor het aan en uitzetten, gaat er nog wel gauw af.

de heer G.J. Bezemer

Volgens afspraak is alles opgemeten en die meneer heeft goed gekeken en gedacht over de situatie. Plaatsing ook prima. Goede uitleg.

nee

mevr. Gerrie Roos - Blaauw

Wij zijn zeer tevreden, en de klus van redelijk snel geklaard. Het werd duidelijk uitgelegd hoe de werking is en het lukte prima.

anoniem

Zeer tevreden en alles verliep vlot en duidelijk

dhr. J. Rijpstra

Snelle service - Goede en Prettige afwerking. Mooi product.

mevr C.M. Imanse

Alle prima geregeld. Iedereen stipt op tijd. Vragen worden goed beantwoord. Aangename mensen.