dhr. J.B. Sprnkeler

Wij hebben een goede ervaring met het zetten van de traplift die gezet is door Robert alles ging prima hij heeft alles netjes opgeruimd en schoon achter gelaten.

mevr K. Meyer

Zeer prettige monteurs. Goede voorlichting gehad. Ik heb geen adviseur hier gehad. Wel een mevrouw die alles opgemeten heeft. Daar ben ik ook zeer tevreden over.

dhr BJ Veraart

De lift is netjes en goed gemonteerd en de rommel ook netjes op geruimt.

anoniem

Ik ben zeer tevreden over de service. De adviseur Fransisca is heel behulpzaam en dacht met ons mee.

anoniem

Een hele goeie service, alles netjes afgehandelt, ben zeer tevreden. Ben zeer blij met de traplift, en hij werkt prima, super. Ik vond de eerste keer wel griezelig, na een paar dagen ben je wel... Een hele goeie service, alles netjes afgehandelt, ben zeer tevreden. Ben zeer blij met de traplift, en hij werkt prima, super. Ik vond de eerste keer wel griezelig, na een paar dagen ben je wel gewend!

mevr E.G. Holstein Hamboo

Man was supewr op tijd bij ons. Supervriendelijk tot in de puntjes verzorgd en de uitleg was heel duidelijk.

J J v Os

De traplift vind ik sterk en degelijk met zeer goede service. De plaatsing verliep keurig netjes en correct met duidelijke uitleg.

mevr KE Wassink

Via gemeente aangevraagd maar met urgentie en iedereen heeft zijn best gedaan het zo snel mogelijk te regelen en de lift is echt een uitkomst! Erg blij, eindelijk weer heerlijk in mijn eigen bed... Via gemeente aangevraagd maar met urgentie en iedereen heeft zijn best gedaan het zo snel mogelijk te regelen en de lift is echt een uitkomst! Erg blij, eindelijk weer heerlijk in mijn eigen bed geslapen!

dhr. wn vd kuilen

Zeer tevreden, zoals uit de beoordeling blijkt zijn wij zeer tevreden over de manier waarop de traplift is ingemeten en de monteur die de traplift gemonteerd heeft.

dhr. Waanders

Op een vriendelijke en open wijze het vervolgproces uitgelegd.