Uitstekende ervaring, snelle levering. Nadat ik 1x twee doeken besteld had, waren ze niet meer leverbaar, gelukkig kreeg ik een mail dat er nog enkele waren en heb ik er nog twee kunnen bestellen....

Beschrijf hier uw ervaring

snelle service en mooie producten

Aankoop hamamdoek.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke website. Vlotte bestelling. Snelle levering.

Marian Fleuren

Mooie kwaliteit Hamam bamboe doek

Mijn handdoeken zijn top maar 2 zijn al helemaal verkleurd / vervaagd best zonde! Ik heb jullie daar over gemaild maar ik heb geen reactie gekregen.

Beschrijf hier uw ervaring

Het zijn mooie grote handdoeken

Prima, geen ingewikkelde procedure en snelle levering. De twee stranddoeken die ik besteld heb zijn van mooie kwaliteit en stellen niet teleur.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dat er een wasvoorschrift en gebruiksaanwijzing bij zit.

A. Knip

Heb een XXL hamamdoek besteld en de volgende dag al ontvangen, alles ging super!

Calluna

Heel goed! Ik had de kleine hamamdoek besteld en er werd gebeld of het ook echt de bedoeling was dat ik de kleine maat bestelde. Erg attent. Fijne gebruiksvriendelijke website. Veel keuze. Snelle...

H.hofkens

Professioneel, ben er wel niet in geslaagd 2 verschillende hamamdoeken in één bestelling te plaatsen dus ik kreeg twee dezelfde doeken . Ze waren mooi dus geen probleem.
Na 6 winkels bezocht...

Levering zeer correct.
Website goed, graag iets meer “zomer-hamam-kleedjes”

Angelique

Super. Heel vriendelijk en behulpzaam

Snelle correcte levering. Mijn doek kon meteen mee op vakantie!