Makkelijk , duidelijk

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf.

Beschrijf hier uw ervaring

Toen ik een bestelling wilde doen via internet liep ik aan het einde vast en kon ik niet meer verder. Ik vond een telefoonnummer en probeerde zo verder te komen. Op beide nummers kreeg ik geen gehoor, maar tien minuten later werd ik teruggebeld. Ik heb toen mijn bestelling kunnen doorgeven en alles werd geregeld. Precies volgens afspraak had ik de bestelling op juiste dag in huis! Klasse.

Peggy de Vries

Positief

Beschrijf hier uw ervaring

Ik woon in de buurt en kon dus even langsgaan om de doeken te bekijken. Grietje liet alles zien en gaf uitleg en goed advies.

Annelies

Erg fijne ervaring. Persoonlijk contact gehad over specifieke wensen. Er werd oplossingsgericht meegedacht. Snelle en goede service!!

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi ingepakt n.a.v. Persoonlijke wensen. Heel fijn!

JYM

Door een foutje ontving ik niet 3 maar slechts 2 van de bestelde doeken. Geprobeerd telefonisch contact te krijgen, dat lukte niet. Mail gestuurd en in de middag een reactie, de volgende dag het...

3 Hamamdoeken besteld, prima kwaliteit en mooie kleuren. Een aanrader

Madelon

Kwaliteitsdoeken. Prima service. Snelle levring.

Zie hierboven

Duidelijke site, veel keuze, goede service en een fijn en snelle levering

Zie bovenstaande tekst

Mooie hamamdoeken van goede kwaliteit, deze voldoen aan de verwachting.
Ook de snelle levering via postnl (ondanks het pinksterweekend) kwam goed uit omdat we de bestelde artikelen voor ons...

Reactie Hamamdoeken.com:

Geachte klant,

Wat vervelend om te vernemen dat de badjassen niet aan de wensen voldoen.

Wij proberen alle productinformatie zo goed als mogelijk weer te geven, waaronder maten, krimp etc. Op basis van de feedback van onze klanten proberen wij onze productinformatie blijvend te verbeteren, zoals wij dat ook ditmaal zullen proberen.
Nog een tip van de producent: De klant moet de badjas even goed uitstrijken dan komt deze wel weer in model.

Karin Swanenburg

Perfect!

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi product voor een mooie prijs! Niets op aan te merken zelfs nodig mooier dan op plaatje

Prima...geen op of aanmerkingingen

Prima...geen op of aanmerkingen