Behandelingen & Massages

Kroese

Heel slecht en oud

Personeel

Hamam Het Oosten

Normaliter altijd tevreden, maar nu toch teleurstellend.

Ik vind het persoonlijk contact, de vriendelijke sfeer, de fijne behandelingen en de intieme setting al jarenlang een reden om naar deze hamam te gaan.
Echter kreeg ik onlangs een mooie...
Echter kreeg ik onlangs een mooie aanbieding voor mijn verjaardag, het Happy Birthday arrangement, voor 69 euro persoon en dit leek me heel fijn voor mezelf en mijn vriendin. Toen ik wilde reserveren kreeg ik te horen dat de prijs voor ons twee 20 euro duurder is omdat de prijs niet klopte.
Ik ga aan dat ik dit niet correct vind en dat er dan niet zo'n mooie aanbieding gestuurd niet worden die vervolgens niet gereserveerd kan worden. Ik kreeg als reactie dat ik zelf wel had kunnen nagaan dat deze prijs niet kon kloppen. Ik ben gewend aan een goede en persoonlijke service en vond dit erg teleurstellend.

Pauline

Aanrader!

Fijne sfeer, vriendelijke mensen, schoon, mooi, kleinschalig en natuurlijk heerlijke behandelingen.

Arianne en Rob

Once in a live experience en natuurlijk ook voor herhaling vatbaar?

Gastvrij, vriendelijk, professioneel, rustig, schoon, je wordt op je gemak gesteld, en je voelt je direct thuis

Daan

Geweldig

Sauna, baden, complete arrangementen, restaurant, jaccuzzi, sfeer, vriendelijk personeel, beauty behandeling, buiten terras, lounge ruimte, douches, binnenbad, hamam

Dankjewel!👍

Gezellige groep van 6 dames

Heerlijk genoten

Warm vriendelijk personeel, buiten jacuzzi geweldig en lekker warm water, schoon en hygiënisch, zeer geschikt voor grote groepen, meerdere arrangementen gehad en zeer aan te prijzen. Wij komen... Warm vriendelijk personeel, buiten jacuzzi geweldig en lekker warm water, schoon en hygiënisch, zeer geschikt voor grote groepen, meerdere arrangementen gehad en zeer aan te prijzen. Wij komen zeker terug

Dankjewel !😉

Teleurstelling: sluiten eerder dan op website vermeld, water uit douche koud, slechte bediening

Monique Geerdinck

Heerlijk dagje ontspanning voor zeer betaalbare prijs door zeer vriendelijk en vaardig personeel

Door de kleinschaligheid is het zeer intiem en persoonlijk..alle personeelsleden zijn vaardig en uitermate vriendelijk .ze geven je het gevoel dat iedereen er alleen voor jou is..heerlijk gewoon.

Dankjewel ! 😉

B Meilink

Rust reinheid regelmaat.

Heel harmonieus werken team. Rustig en toch houden ze overzicht!

In 1 woord geweldig!!