Behandelingen & Massages
Faciliteiten en Sfeer

J. Verdriet

Met 6 personen genoten van een hamam de luxe arrangement. 4 uur lang genoten, de tijd vloog om! Voor herhaling vatbaar....

Kleinschalig maar alles in ruime mate aanwezig, niet te druk, schoon, smaakvolle inrichting en vriendelijk personeel. Wat wil een mens nog meer?

Colinda Althof

De ultieme ontspanning ??

Heel schoon!

cindy

Heerlijk genieten voor de innerlijke en uiterlijke mens

klein maar fijn! heerlijk genieten in een rustige omgeving!

Heerlijk relaxen!

Didy Filart

Heerlijk, super, een warm welkom

voor mij is vooral de benadering een opvallend aspect, ik geef zelf trainingen Intimiteit en omgangskunde.
De dames die mij in de loop van de jaren geholpen met massages, scrub enz doen dit altijd met gepaste afstand, met de goede vragen, zeggen wat ze doen , weten exact de waarde tussen afstand en nabijheid, weten de klant hierin ook goed in te schatten. Luisteren naar de klant en volgen de klant.
Mijn complimenten voor al die jaren constant dezelfde goed /sterke kwaliteit

Sandra.

Heeerlijk genieten!

rust, klantgerichtheid en ontspanning!

Danielle

Hier is maar 1 woord voor HEERLIJK

Het was een beleving met supergenieten!

Lekker schoon

Diana Vermeul

Heerlijk genoten van de Hamam met mijn dochters

Heerlijk genoten van de Hamam maar vooral van de lieve en vriendelijk personeel.

Bart Nijkamp

Heerlijk om paar keer per jaar te doen. Zwaar genieten met massage en fijne sauna/stoombad.

De inrichting is niet heel groot, maar groot (en vooral mooi) genoeg om heerlijk relaxed te genieten en geen last te hebben van andere bezoekers.