Behandelingen & Massages
Faciliteiten en Sfeer

Loes B

Heerlijk ontspannend.

Heerlijke sfeer. Zodra je binnenkomt ervaar je rust en ontspanning.
De faciliteiten zijn erg goed en doordat je alleen met een reservering naar binnen kunt is het ook nooit te druk.
En...
Heerlijke sfeer. Zodra je binnenkomt ervaar je rust en ontspanning.
En de Haman behandeling is een echter aanrader. Gevolgd door een heerlijke maaltijd in het restaurant.

Nurhan polat

Klantvriendelijk

Anonieme Suusssie

Een relaxte ervaring om iedereen aan te raden!

Een relaxte sfeer, heerlijke behandelingen, om tot rust te komen.. een herboren gevoel.
Kan niet wachten om weer in de sauna te mogen en van de massage te genieten. 2016 hoop ik er weer optimaal van te kunnen genieten.. wie volgt???

Anique Lensing

Fantastische ontspanning

Gezellige onspannen sfeer en aankleding. Uistekende faciliteiten met goede kennis van de medewerkers bij behandelingen. Een echte aanrader en wij komen zeker weten nog eens terug!

Marinda Moes

Heerlijk tot rust komen en ontspannen

Nicolien Rensink

Op en top genieten!

gastvrijheid en serene rust

Mariska Paquot

Wij hebben een heerlijke ontspannen ervaring gehad! Zeker voor herhaling vatbaar:)

Zeerklantvriendelijk en rustgevend. Door de kleinschaligheid heel persoonlijk en heerlijk eten!

Kim roolvink

Ontspanning en genieten

Heerlijke massages

Heel gezellig en sfeervol! Massages waren goed helaas had ik bij haman iemand die ik niet zo goed vond.

Reactie Hamam Het Oosten:

Dankjewel voor de positieve reactie. Bij onze Hamam is het altijd mogelijk om zelf te kiezen door wie u gemasseerd wilt worden. We ontvangen u graag voor een volgende keer en laat u ons dan weten... Dankjewel voor de positieve reactie. Bij onze Hamam is het altijd mogelijk om zelf te kiezen door wie u gemasseerd wilt worden. We ontvangen u graag voor een volgende keer en laat u ons dan weten door wie u gemasseerd wilt worden?

Joke Hendrikson

Geweldig heerlijk ontspannen in een oase van Rust.