Behandelingen & Massages
Faciliteiten en Sfeer

Chantal eshuis

Heerlijk ontspannen in een mooie relaxte omgeving met super behandelingen!!

Altijd heerlijk om naar deze hamam te gaan!

De hamambehandeling is zoooo heerlijk! Echt een aanrader. Ook de oliemassage is heel erg fijn.
Het personeel is erg vriendelijk

Kirsten

Heerlijk ontspannen!

Clean, rust en fijn personeel

annelies trip

Een topervaring!

klantvriendelijk en een ontspannen sfeer

Niets is lekkerder dan even helemaal onstressen in deze fijne hamam!

Elke medewerker is even vriendelijk. Heerlijk genieten in alle ruimtes, sauna's en de hamam. Als afsluiting een lekkere massage en je bent weer helemaal zenn. Een echte aanrader. Wij gingen wel... Elke medewerker is even vriendelijk. Heerlijk genieten in alle ruimtes, sauna's en de hamam. Als afsluiting een lekkere massage en je bent weer helemaal zenn. Een echte aanrader. Wij gingen wel vaker naar de hamam, maar na een bezoek aan deze hamam gaan wij niet meer naar een andere! Professioneel, deskundig en ontspannend.

Annet Nuninga

Heerlijk...

Bij binnenkomst komt het ontspannen gevoel al meteen bij je binnen...

In een woord: Heerlijk!!!

Kleinschalig. Zeer vriendelijk. Gemoedelijk.

Danielle Fischer

Wat een fantastische, relaxende, enerverende ervaring!

Wat heerlijk om de hele dag nergens aan te hoeven denken. Bij aankomst word je uiterst vriendelijk ontvangen en wordt er al het een en ander uitgelegd. Daarna een rondleiding...je voelt je meteen... Wat heerlijk om de hele dag nergens aan te hoeven denken. Bij aankomst word je uiterst vriendelijk ontvangen en wordt er al het een en ander uitgelegd. Daarna een rondleiding...je voelt je meteen erg welkom en op je gemak. Het relaxen begint echt al bij binnenkomst.

Heerlijk rustgevende dag gehad!

het personeel was allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriend had storingsdienst van het bedrijf moest op internet. Geen enkel probleem kregen de WiFi code etc. Verder vinden wij de rust... het personeel was allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn vriend had storingsdienst van het bedrijf moest op internet. Geen enkel probleem kregen de WiFi code etc. Verder vinden wij de rust daar erg prettig. Niet teveel mensen en kleinschaliger vinden wij het meest sterke punt!! Echt top:)

Marinda Martina Moes

Als een stres kip naar binnen en als een vlinder naar buiten. Heerlijk!

Ik vind het heerlijk dat je gewoon je ding kunt doen, en opgehaald wordt voor je behandeling. Er lopen veel mensen, maar het personeel weet wie ze moeten hebben voor welke behandeling. Op deze... Ik vind het heerlijk dat je gewoon je ding kunt doen, en opgehaald wordt voor je behandeling. Er lopen veel mensen, maar het personeel weet wie ze moeten hebben voor welke behandeling. Op deze manier vind ik dat ze echt interesse tonen naar de klanten en ze hen graag willen helpen om heerlijk te ontspannen.