Behandelingen & Massages
Faciliteiten en Sfeer

Demilya

Heerlijk ontspannen dagje gehad!

Alles was perfect. Bij het moment dat je binnenkomt wordt je vriendelijk ontvangen en geholpen. De massages zijn goed en verder hangt er een ontspannend sfeertje waardoor je de tijd zo vergeet.

J&S Mulder

Relaxing, sfeervol, vriendelijkheid, behandelingen ontspannend, eten en drinken zeer goed.

Wij waren nog nooit eerder in een sauna en/of hamam geweest. Omdat iedereen het ons aanraadde hoe rust gevend dit was. Ook dat het voor onze band/relatie goed was omdat we nogal heftige periode... Wij waren nog nooit eerder in een sauna en/of hamam geweest. Omdat iedereen het ons aanraadde hoe rust gevend dit was. Ook dat het voor onze band/relatie goed was omdat we nogal heftige periode hebben gehad maar ook het tot rust komen daar waren wij zeker aan toe. Toen we binnen kwamen zijn we heel goed verwelkomd, geholpen met de vragen, geen schaamte gevoelens, hamam zelf was heel erg ontspannend en de olie massage maakte het compleet.
Tussen de behandeling door smakelijk gegeten. Onze dag was erg heerlijk en zijn tot rust gekomen!! Zeker een aanrader!!

Joyce

Als je echt even helemaal wilt ontspannen, moet je bij Hamam Het Oosten zijn!

Vooral de scrub- en inzeepmassage en oliemassage zijn echte aanraders. Daarnaast is het personeel super klantvriendelijk en de service is onwijs goed.

Marloes

Ontspanning en genieten! Toppie!

Zeer relaxt

H Koopman

In een woord geweldig, bij binnenkomst voel je de ontspannen sfeer al,vriendelijk personeel, geweldige massage, Ben al een paar keer fewest, ga zeker nog vaker

Heerlijk ontspannen, geweldige massage, vriendelijk personeel, bij het binnen komen voel je de ontspanning al.

Saskia hertog

Heerlijk genieten in alle rust: een mini vakantie!

De gastvrijheid en vriendelijkheid van de medewerkers zijn een groot pluspunt.
De massages zijn heerlijk ontspannend.

Chris

Ah we hebben afgelopen zondag genoten! Vooral die oliemassage..top!!! ;-)

Ik zeg altijd maar zo 'het is de kracht van de herhaling' :-)

Susan Hofstee

Op en top ontspanning

Zoals anderen al schreven; vind ik ook de kleinschaligheid prettig. Niet zoveel mensen dus echt lekker relaxed. De jacuzzi's buiten zijn een aanwinst!

Lianne Elshoff (onder naam Jeannet van Welbergen gereserveerd)

De perfecte plek om heerlijk tot rust te komen, waar de massages geweldig zijn en het eten zeer smaakvol.

Het totaalplaatje is erg goed!

Geweldig, ben er al weer 3 jaar geleden geweest. Veel te lang geleden! Het was heerlijk, de medewerkers waren vriendelijk, de masages waren heerlijk. En ook het eten was super! Echt een aanrader!