Deskundigheid
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Ron

Gewoon super

Super nette manier van werken top uitleg!

van Kuijk

Prima club waarbij de gehele organisatie zijn best doet om het echt goed voor elkaar te krijgen. Een verademing bij wat je normaal in de bouw meemaakt.

Vriendelijk en correcte monteurs die meedenken en het echt goed willen doen

D. Vonk

Een fijn en goed bedrijf om mee te werken!!

Zover we nu zijn, duidelijk offerte en uitleg daarbij, vooraf goed doorgesproken ter plaatsen welke werkzaamheden gedaan en noodzakelijk waren. De zaken uitgevoerd volgens planning en afspraak.... Zover we nu zijn, duidelijk offerte en uitleg daarbij, vooraf goed doorgesproken ter plaatsen welke werkzaamheden gedaan en noodzakelijk waren. De zaken uitgevoerd volgens planning en afspraak. Werkzaamheden met zorg uitgevoerd en zaken keurig afgerond. Communicatie met alle medewerkers prettig en ter zaken.

Gert

Heel fijn bedrijf met nette en correcte werknemers. Alles keurig geregeld!

Gemaakte afspraken worden nagekomen.

Richard

Zonder meer als zeer positief ervaren.

Allemaal zeer nette en correcte mensen, contacten verlopen nog gewoon persoonlijk en zonder bandjes met keuze menu's.
Montage ploeg werkt zeer net, klantgericht en professioneel.

Fam Bode

Een fijn bedrijf. Wij hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren. Er was een duidelijke communicatie, vriendelijk en correct
personeel wat erg netjes te werk gaat.

Goede communicatie, vriendelijk, correct en ruimen alles op.

Teus en Hetty

Niets dan lof! Als ieder bedrijf zou werken zoals jullie doen zijn er heel wat minder problemen!

Goede en duidelijke communicatie. Erg vriendelijk personeel zowel degene op kantoor als die thuis geweest zijn. Werken keurig netjes, ruimen de rotzooi op en zijn allemaal even aardig. Bij de aanleg... Goede en duidelijke communicatie. Erg vriendelijk personeel zowel degene op kantoor als die thuis geweest zijn. Werken keurig netjes, ruimen de rotzooi op en zijn allemaal even aardig. Bij de aanleg was er een foutje gemaakt bij de aansluiting in de meterkast, toen we dit ontdekten meteen gebeld en een uur later stond er al iemand op de stoep om het op te lossen. Dat is nog eens service! Met andere woorden, Niets dan lof!

Vogel CA

Zeer goede communicatie van alle kanten en alle vragen worden keurig beantwoord. Personeel weet waar ze mee bezig is en levert vakwerk. Mede door hun vakmanschap hopen wij jaren te mogen profiteren... Zeer goede communicatie van alle kanten en alle vragen worden keurig beantwoord. Personeel weet waar ze mee bezig is en levert vakwerk. Mede door hun vakmanschap hopen wij jaren te mogen profiteren van de zonnige uurtjes en daarmee ook een bijdrage te leveren aan het milieu.
Bedankt voor jullie inzet en bekwaamheid

Duidelijke communicatie telefonisch als in de offerte en zeer correcte plaatsing door goede vakmensen

John Faro

Perfecte communicatie zo ook een perfecte installatie, ze gaan niet eerder weg voordat het werkt, inloggevens voor de app worden directt doorgemaild, zelfs hulp bij het terug vragen van de BTW, ik... Perfecte communicatie zo ook een perfecte installatie, ze gaan niet eerder weg voordat het werkt, inloggevens voor de app worden directt doorgemaild, zelfs hulp bij het terug vragen van de BTW, ik kan niet anders zeggen dan dat Hagitech het verschil maakt tussen de cowboys en de instalateur met passie voor het product, of ik ze zal aanbevelen bij andere, oh jazeker, geen twijfel mogelijk.

Duidelijke communicatie,
Eigen personeel voor montage/installatie,
Zeer deskundug geinstalleerd,
Beleefd personeel.
Keurige bedrijfsbussen,
Nazorg door naar klant te bellen...
Duidelijke communicatie,
Eigen personeel voor montage/installatie,
Zeer deskundug geinstalleerd,
Beleefd personeel.
Keurige bedrijfsbussen,
Nazorg door naar klant te bellen of alles naar wens verlopen is.

Robert

Heel erg tevreden over de geleverde zonnepanelen. Bewust voor Hagitech gekozen omdat ze lokaal opereren en een goed verhaal hadden tijdens de eerste kennismaking. Ook het vervolg is vlekkeloos... Heel erg tevreden over de geleverde zonnepanelen. Bewust voor Hagitech gekozen omdat ze lokaal opereren en een goed verhaal hadden tijdens de eerste kennismaking. Ook het vervolg is vlekkeloos verlopen. Complimenten voor het hele team!.

Duidelijke communicatie in offertetraject, adviesgesprek, planning en installatie.