Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Thijs

Het hele process was duidelijk en ging soepel en ik zou Hagitech zeker aanraden. Ze zijn niet de goedkoopste in de markt, maar leveren een hoogstaand product op maat.

Goede duidelijke communicatie, goede degelijke installatie en ze doen alles wat nodig is om het system te installeren (bij ons was dit redelijk wat extra werk om de meterkast op orde te krijgen, wat... Goede duidelijke communicatie, goede degelijke installatie en ze doen alles wat nodig is om het system te installeren (bij ons was dit redelijk wat extra werk om de meterkast op orde te krijgen, wat ze allemaal gedaan hebben)

Jos de Groot

Vanaf mijn eerste mail om een offerte voor zonnepanelen is er snel en accuraat gewerkt. Wekte direct vertrouwen in de organisatie van het bedrijf en die eerste indruk bleek terecht.

Duidelijk in het mailverkeer, overzichtelijk en stapsgewijs.
Vriendelijk en deskundig personeel.

Patricia Sterk

Een zeer fijn bedrijf van offerte tot de nazorg, heel erg meedenkend.
De communicatie is heel netjes en duidelijk, offerte is n.a.v. huisbezoek snel uitgewerkt.
Prima prijs/kwaliteit...
Een zeer fijn bedrijf van offerte tot de nazorg, heel erg meedenkend.
Prima prijs/kwaliteit verhouding van de zonnepanelen.

3 weken geleden zijn de zonnepanelen geplaatst en de meterkast vervangen door 3 nette monteurs. Die ochtend was er bij ons kortsluiting ontstaan. De monteurs zijn uren bezig geweest om uit te zoeken waar de kortsluiting vandaag kwam (de aannemer had de nieuwe verlichting verkeerd aangesloten) Zeer blij mee dat de monteurs dit voor ons opgelost hebben.

Ook de nazorg is heel fijn, volgende dag werd er gebeld of alles naar wens was en werd tevens de factuur nog aangepast omdat er nu van SMA een actie was, dit was voordeliger voor de klant.

We bevelen dit bedrijf dan ook van harte aan!

Goede communicatie en nazorg
Monteurs werken netjes en oplossingsgericht

Martien van Dijk

De plaatsing van de panelen is netjes uitgevoerd, met prima nazorg. Complimenten voor Hagitech: wij zijn heel tevreden!

Natuurlijk, eerst de "prijsvechters" benaderd, om zo voordelig mogelijk uit te komen. Hierbij geen goede indruk gevonden, dus verder gekeken. Op naar Hagitech. Nette 1e kennismaking, Rhodé was... Natuurlijk, eerst de "prijsvechters" benaderd, om zo voordelig mogelijk uit te komen. Hierbij geen goede indruk gevonden, dus verder gekeken. Op naar Hagitech. Nette 1e kennismaking, Rhodé was vriendelijk en ter zake kundig.

Koenders

Na diverse offertes te hebben opgevraagd, het beste gevoel overgehouden bij Hagitech. Duidelijke offerte, nette vertegenwoordiger, goede communicatie met het kantoor. Vriendelijke installateurs en... Na diverse offertes te hebben opgevraagd, het beste gevoel overgehouden bij Hagitech. Duidelijke offerte, nette vertegenwoordiger, goede communicatie met het kantoor. Vriendelijke installateurs en kwamen netjes op het afgesproken tijdstip. Prima werk afgeleverd, de installatie werkt tot dusver na behoren. Mochten er in de toekomst gebreken komen aan de installatie dan hebben wij er vertrouwen in dat Hagitech dit dan ook weer netjes zal oplossen.

Snelle communicatie, vriendelijke installateurs en nette installatie.

Sjoerd den Boer

Fijne ervaring van begin tot eind

Zijn duidelijk met communicatie, ze leveren het netjes af.

Mark

Heldere communicatie van begin tot einde. Vragen worden snel beantwoord.

Bereikbaarheid

Boaz van Ooijen

Als ik niks normaals kan bedenken wat beter kan, dan zegt dat een hoop! Heel blij met de installatie.

Goede Communicatie, Duidelijkheid en Transparantie van zaken, Alles netjes Achterlaten,

Hagitech Zonnepanelen

We zijn zeer tevreden, ook over de twee monteurs die het kwamen aanleggen, vriendelijke en nette mannen.
De dag na plaatsing wordt je door het bedrijf zelf gebeld of je tevreden bent. Wat een service... Dat zie je tegenwoordig bijna nergens meer.

Duidelijke offerte en goed advies. Komen afspraken na.
Duidelijke offerte en goed advies. Komen afspraken na.
Nette monteurs. Betalen na levering als je tevreden bent. Klantgerichtheid en service zoals ze bij Hagitech leveren zie je tegenwoordig bijna niet meer.

Kapteijn

Afspraak=afspraak, prettig om zaken mee te doen.

Heldere communicatie, planning goed op orde. Er wordt goed de tijd genomen voor de installatie waardoor er netjes en zorgvuldig gewerkt kan worden.