Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Ed den Breejen

Hagitech komt afspraken perfect na

Installatie, afspraken en nazorg

Arnold van Bochove

Gewoon een heel goed bedrijf dat doet wat het belooft.

Goed en eerlijk advies. Deskundig. Prima installatie.

Leen Rietveld

Topbedrijf! Deskundig, goed en eerlijk advies, kwalitatief goede producten en heel netjes geïnstalleerd. Het enige nadeel wat ik kan bedenken dat ik een poosje moest wachten voordat ze konden... Topbedrijf! Deskundig, goed en eerlijk advies, kwalitatief goede producten en heel netjes geïnstalleerd. Het enige nadeel wat ik kan bedenken dat ik een poosje moest wachten voordat ze konden installeren, maar dat kun je ook zien als een goed teken.

Kwaliteit tegen een goede prijs

VastgoedNL b.v.

Vriendelijke monteurs, uitstekend materiaal en gereedschap

uitstekende communicatie.

Rob Kuiper

Zelfs tijdens een sterke wind is de basis op het dak gelegd, na enkele dagen en beter weer zeer snel afgemaakt. Tijdens de oplevering begon de zon te schijnen, maar dat kan ook toeval zijn, haha.

duidelijke offerte, komen afspraken na, betalen na 100% oplevering

René

Snelle reactie, duidelijk advies en offerte, volgens planning opgeleverd en ook nog goede nazorg. Aanrader

Verstand van zaken, goede installatie en perfecte nazorg

Ron Verhagen

Begeleiding van offerte aanvraag, tot inplanning, installatie en nazorg wordt door de medewerkers van Hagitech prima verzorgd.

Kundig, duidelijk, vriendelijk

A. Bargeman

Voor Hagitech gekozen vanwege hun betrouwbare en deskundige uitstraling. En daarin ben ik zeker niet teleurgesteld. Vanaf begin tot het eind het gevoel met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben... Voor Hagitech gekozen vanwege hun betrouwbare en deskundige uitstraling. En daarin ben ik zeker niet teleurgesteld. Vanaf begin tot het eind het gevoel met een betrouwbaar bedrijf te maken te hebben gehad. Ook de installatie zelf verliep buitengewoon prettig. Twee kundige, vriendelijke en nette monteurs die zorgvuldig de panelen hebben geïnstalleerd.

Kortom, heel erg tevreden over de levering en installatie van de panelen en ik beveel Hagitech dan ook aan.

Deskundigheid en betrouwbaarheid

Sander

Duidelijke en heldere communicatie over alles; aanvraag, offerte en orderverwerking maar ook de planning, installatie en de oplevering. Zelfs bij de factuur nog extra informatie etc. Helemaal top!

Deskundigheid en communicatie.

T.A.Hubers

Zowel de contacten, het administratieve proces én de stipte uitvoering zijn van grote klasse. Het uitvoerend personeel betrekt de opdrachtgever goed bij de uitvoering en heeft zelfs oog voor niet... Zowel de contacten, het administratieve proces én de stipte uitvoering zijn van grote klasse. Het uitvoerend personeel betrekt de opdrachtgever goed bij de uitvoering en heeft zelfs oog voor niet gerelateerde tekortkomingen rond de werkplek.

Vakmanschap en oog voor detail.