Deskundigheid
Duidelijkheid offerte
Communicatie
Prijs/Kwaliteit

Izak Risseeuw

Zeer tevreden over alle ervaringen met Hagitech. Dit geldt voor de algehele aanpak, de advisering, het vakmanschap van alle medewerkers die bij het traject waren betrokken. We hebben er vanaf het... Zeer tevreden over alle ervaringen met Hagitech. Dit geldt voor de algehele aanpak, de advisering, het vakmanschap van alle medewerkers die bij het traject waren betrokken. We hebben er vanaf het begin een goed gevoel en vertrouwen in gehad.
We kunnen het bedrijf bij iedereen aanbevelen. Nogmaals bedankt!

Deskundige, professionele, vriendelijke, klantgerichte, nette, correcte en prettige medewerkers. Duidelijke communicatie en informatie vanaf begin tot het einde van het traject.

Sander Verschoor

Uiterst tevreden over Hagitech. Bij teveel om op te noemen: verstand van zaken, vriendelijke mensen, veel kennis en duidelijk verhaal, behulpzaam, uiterst bekwame mensen bij installatie en geweldige... Uiterst tevreden over Hagitech. Bij teveel om op te noemen: verstand van zaken, vriendelijke mensen, veel kennis en duidelijk verhaal, behulpzaam, uiterst bekwame mensen bij installatie en geweldige service! Zoek voor zonnepanelen niet verder, maar ga naar Hagitech!

Professioneel, kennis en kunde, vriendelijk, installatie en service

Gerard den Dikken

Van begin tot eind goed!

Deskundig, duidelijk en meedenkend.

Jacqueline Vroegh

Een fijn en goed bedrijf om mee te werken!

Goede communicatie

Fam. Tettero

Installatie is vakkundig en netjes verlopen. Vriendelijke monteurs die alles netjes afgewerkt en opgeruimd hebben.

Vakbekwame nette monteurs

Arjan v/d Heuvel

Gewoon super ????

Dit is gewoon een heel goed bedrijf
In kom afspraken na

Bos

Ik heb begin vorig jaar een 10-tal bedrijven offertes uitgeschreven en Hagitech kwam hier als eerste keuze uit voort, mede door goede ervaringen van een bekende en door de merken die ze leveren ( LG... Ik heb begin vorig jaar een 10-tal bedrijven offertes uitgeschreven en Hagitech kwam hier als eerste keuze uit voort, mede door goede ervaringen van een bekende en door de merken die ze leveren ( LG / SMA ). Installatietijd was iets langer dan gemiddeld, echter maakt dit voor een langetermijninvestering niet zoveel uit. ( Daarnaast waren de 355WP panelen in de offerte en uiteindelijk zijn 360WP panelen geplaatst, voor dezelfde prijs )
Inmiddels liggen de panelen bijna een jaar op het dak en ze leveren conform verwachting.

In de afgelopen maanden was er wel een kleine storing in het doorgeven van de opbrengst van de SMA omvormer naar Sunnyportal (totaalverbruik was goed, echter correspondeerde de grafieken van de omvormer en Sunnyportal niet helemaal met elkaar). Hagitech heeft hierbij goede service geleverd en uiteindelijk bleek dat de omvormer vervangen moest worden. Toen dit eenmaal geconstateerd was, is de nieuwe omvormer binnen 2 dagen geplaatst.

Installatie en Service

Ron

Gewoon super

Super nette manier van werken top uitleg!

van Kuijk

Prima club waarbij de gehele organisatie zijn best doet om het echt goed voor elkaar te krijgen. Een verademing bij wat je normaal in de bouw meemaakt.

Vriendelijk en correcte monteurs die meedenken en het echt goed willen doen

D. Vonk

Een fijn en goed bedrijf om mee te werken!!

Zover we nu zijn, duidelijk offerte en uitleg daarbij, vooraf goed doorgesproken ter plaatsen welke werkzaamheden gedaan en noodzakelijk waren. De zaken uitgevoerd volgens planning en afspraak.... Zover we nu zijn, duidelijk offerte en uitleg daarbij, vooraf goed doorgesproken ter plaatsen welke werkzaamheden gedaan en noodzakelijk waren. De zaken uitgevoerd volgens planning en afspraak. Werkzaamheden met zorg uitgevoerd en zaken keurig afgerond. Communicatie met alle medewerkers prettig en ter zaken.