7.4/10

Nette winkel

Zaandam

Megastores

Cruqius

Heel slecht zit al een maand te wachten op een bestelling staat klaar in distributiecentrum maar wordt niet bezorgd

Vriendelijk

Beter op hoogte houden als vestelling verlaat is

Cruqius

Internet

Yvet

Alleen online ervaring en die is ok

Duidelijke website

Klanten beter op de hoogte houden over de status van de bestelling.

Almere

Online

Stoop

Je wordt er altijd zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Ruime collectie en deze onderscheidt zich van andere winkels.

De tijd tussen bestellen en het binnenkomen van het product is erg lang

Son

Overzichtelijk

Zoetermeer

Vriendelijk en sociaal.
Vriendelijk en sociaal.
Echter bij her product ophalen beneden werd het in de deuropening gezet en was er geen streekwagentje aanwezig die ik kon gebruiken om ze naar me auto te krijgen waardoor ik met zware dozen heb moeten tillen. Klein puntje van verbetering

E.van Herwaarden

Snel contact,goed geholpen en vriendelijk personeel

Hellevoetsluis

Hoe heeft u ons gevonden?

Internet en eerdere aankoop in spijkenisse

Dean

Waardeloze service wanneer er iets mis is

Geen een

Laat ik eerst even zeggen dat ik een hekel heb aan klagen en ik liever foutieve producten houd in plaats van mezelf meng in allemaal discussies, maar gezien dit voor mij persoonlijk over veel geld... Laat ik eerst even zeggen dat ik een hekel heb aan klagen en ik liever foutieve producten houd in plaats van mezelf meng in allemaal discussies, maar gezien dit voor mij persoonlijk over veel geld gaat is dit een ander geval.

In september een tafel gekocht. In december de tafel ontvangen met de verkeerde kleur blad. Staaltjes meegenomen als bewijs, beweren ze dat de tafel op geen van de stalen lijkt. Zover ik weet komt het product dan niet overeen met de overeenkomst. Natuurlijk zijn er bepaalde maten waar de kleur in kan afwijken of dat er eens iets misgaat, maar het is zeker duidelijk dat deze tafel meer de ene variant is dan de ander en dus het verkeerde product (Dit is ook gezegd door de winkelmedewerker zelf waar de tafel uiteindelijk bij betaald is). Wanneer je ze daarna telefonisch te pakken probeert te krijgen wordt je gewoon afgedrukt. Abnormaal. Krijg je uiteindelijk ze toch te pakken en beloven ze je voor een bepaalde tijd terug te bellen. Dit doen ze uiteraard niet. Wanneer je zelf dan maar weer belt wordt er eerst weer opgehangen wanneer de tweede keer weer opgenomen wordt, in plaats van een excuses krijg je een zeer klantonvriendelijke reactie. Ik heb zelf in een winkel gewerkt en weet hoe vervelend klanten kunnen zijn, maar toch probeer je elke klant met respect te behandelen, vooral als je weet dat jij de schuldige bent en de klant het gewoon opgelost wil hebben omdat het voor hen over veel geld gaat.

Dus nogmaals, de winkelmedewerkers zelf zeggen dat het de verkeerde kleur is en ook de persoon van de klantenservice die antwoord op de mail zegt dat beide stalen niet overeenkomen met de tafel. Toch wordt er geen service aangeboden om ons te helpen omdat ze zeggen dat ze dit niet kunnen bieden. Tot zo ver de ''klantenservice''.

Om terug te komen op de tafel, vraag je je toch af wat ze moeilijk doen over een tafel... voor hun is dit geld toch niks. Als ze beweren dat het dezelfde tafel is kunnen ze hem toch mooi in hun showroom erbij zetten.

Nogmaals ik snap helemaal dat dingen kunnen afwijken en mis kunnen gaan, maar dit moet dan gewoon op een goede manier opgelost kunnen worden, of op zijn minst de best doen om dit op te lossen.

HACO Heerlen

Lokaal

Rudi Meylemans

Een mooie kast vlot besteld en geleverd.

Juiste maat en prijs

Breda

google

Rgp

Degelijke meubels voor een goede prijs

De kwaliteit van de meubels zelf vind ik tot nu toe goed. Ook wordt er duidelijk gecommuniceerd over de te verwachte levertijd en heb ik tot nu toe het geluk gehad dat er altijd veel eerder geleverd... De kwaliteit van de meubels zelf vind ik tot nu toe goed. Ook wordt er duidelijk gecommuniceerd over de te verwachte levertijd en heb ik tot nu toe het geluk gehad dat er altijd veel eerder geleverd werd.
Als de winkel open is wordt je altijd vriendelijk geholpen, maar ook telefonisch wordt je netjes te woord gestaan.

Soms ontbreken er wat details bij productinformatie op de website.

Cruqiuis

Boulevard