7.4/10
8.2/10
7.8/10
7.2/10

Anja

Op zich prima. Verbeterpunt: mondeling en op de factuur zou levertijd 1 week zijn, dat werden er 2. Eerlijke informatie werkt het best.

Duidelijke foto's en produktinfo

Amersfoort

Internet

Kuijpers

Geen levering door "storm"

Vriendelijk geholpen bij aankoop

Afspraken voor levering nakomen, vriendelijker zijn bij vragen na aankoop, werken aan arrogantie telefoniste

Almere-Buiten

Debby

Geweldige service!

Wij hebben bij Haco Cruquius 4 eetkamerstoelen gekocht. In een paar stoelen zat een vervelend krakend geluid bij gebruik. Melding gemaakt bij de klantenservice en we mochten met de stoelen terug... Wij hebben bij Haco Cruquius 4 eetkamerstoelen gekocht. In een paar stoelen zat een vervelend krakend geluid bij gebruik. Melding gemaakt bij de klantenservice en we mochten met de stoelen terug naar de winkel. Vandaag terug geweest en de stoelen werden zonder enig probleem omgeruild voor nieuwe exemplaren. De nieuwe stoelen werden zelfs ook nog voor ons in elkaar gezet. Als klap op de vuurpijl kregen we de nieuwe impregneerspray ook nog gratis mee, ter compensatie van de overlast van het omruilen. Dit alles met super veel vriendelijkheid. Echt geweldige service. Daar kunnen veel winkels nog veel van leren!! Zeker een aanrader om je meubels te kopen.

Cruquius

Door langs te lopen.

Jacobs

Aftersales is niet goed.

Indeling per afdeling.

Tijdens de koop uiterst vriendelijk tot het moment dat afgerekend was.

Duiven

Via vrienden

Mark Geerlofs

Onbevredigend

De bezorgers zelf. Die waren wel vriendelijk.

Communicatie. Terugbellen als jullie dat beloven. Klanten niet van het kastje naar de muur sturen. Mensen aan de telefoon zetten die inzage hebben in de leveringsdatum (ik wil niet te horen krijgen... Communicatie. Terugbellen als jullie dat beloven. Klanten niet van het kastje naar de muur sturen. Mensen aan de telefoon zetten die inzage hebben in de leveringsdatum (ik wil niet te horen krijgen dat jullie met een externe bezorger werken en dat jullie niet weten wanneer het geleverd wordt). Communiceren over bestellingen die voor de helft niet zijn geleverd (waar je uiteindelijk weer zelf voor moet gaan bellen en t ook nog zelf moet gaan ophalen, terwijl je bezorgkosten hebt betaald)

Haco zaandam

Weet ik niet meer.

Kelly woestenborg

Geen goede ervaring

Medewerking winkel tilburg was er aardig

Afspraken nakomen

Tilburg

Aabee

Caroline Jonkman

Hele fijne winkel, leuk personeel, heel veel keuze. F

Goede service, goede communicatie, snelle bezorging

Filiaal Lisse

Via internet

Michelle

Makkelijk bestel proces, snel geleverd. Artikel bleek beschadigd (konden zij niet weten, zat goed ingepakt). Dezelfde dag werd er contact opgenomen en binnen een paar dagen kreeg ik een nieuw... Makkelijk bestel proces, snel geleverd. Artikel bleek beschadigd (konden zij niet weten, zat goed ingepakt). Dezelfde dag werd er contact opgenomen en binnen een paar dagen kreeg ik een nieuw tafeltje.

Snelle verzending en levering.
Goede service

goedkoper maken

Uden

internet

Hans Roelofs

Salou barstoel voor dochter geprobeerd te monteren. Schroefgaten zitting en rugleuning kloppen niet goed met schroefgaten in frame. Resultaat met wringen en duwen een scheef zittend resultaat.... Salou barstoel voor dochter geprobeerd te monteren. Schroefgaten zitting en rugleuning kloppen niet goed met schroefgaten in frame. Resultaat met wringen en duwen een scheef zittend resultaat. Vloerdopjes ontbraken deels of waren al afgebroken. Bevestiging vloerdopjes bestaat uit kleine popnageltjes die bij gebruik het al snel begeven. Het Zijn niet meer dan nietjes. Frame van de stoelen was scheluw waardoor stoel wankelt. Zeer teleurstellend dat dit verkocht wordt voor die prijs.

Product niet meer verkopen

Mij niet bekend.