7.4/10

Goede product bescrijving

online

internet en cruquius winkel

Th. de Man

Als al jaren trouwe klant van Haco, eerst Almere daarna Amersfoort, hadden we dit keer een beetje pech met de aankoop van een bank en 1 1/2 zits-bank .
Heel blij zijn wij met Robin van Haco...
Heel blij zijn wij met Robin van Haco Amerstfoort omdat hij ons vanaf verkoop tot het oplossen van het probleem heel meedenkend begripvol vriendelijk en uiteindelijk oplossen van het probleem geholpen heeft.
Wat een speciaal ingehuurd bedrijf niet op kon lossen heeft Robin opgelost !
Wij zijn er heel blij mee en hebben eindelijk plezier van onze bank.

fam Th. de Man
Baarn

Klantvriendelijk geduldig

Wij hebben niets aan het ingehuurde bedrijf gehad jammer van de kosten

Amersfoort

via Internet

Betty Boon

Heel goede ervaring in de winkel en op de website

Ja, eetkamer stoelen besteld en opgehaald in Alkmaar. Personeel super behulpzaam met laden van de stoelen in de auto

Nee, goede ervaring

Cruquis en Alkmaar

Hoe heeft u ons gevonden?

Website, google meubels op voorraad

Carry Tan A Kiam

Snelle levering en vriendelijke mensen

Goede produkten

De plaatsing van wielen onder stoelen soepeler maken

Amsterdam

Via internet

Ellen

Jaren geleden complete slaapkamer gekocht, 100% tevreden. Reden om weer bij Haco te kopen. Helaas in coronatijd dus alles vanaf de website besteld omdat er 14 dagen bedenktijd was indien men niet... Jaren geleden complete slaapkamer gekocht, 100% tevreden. Reden om weer bij Haco te kopen. Helaas in coronatijd dus alles vanaf de website besteld omdat er 14 dagen bedenktijd was indien men niet tevreden is.
Kon februari 2021 nog geen afspraak maken om de kasten "live" te bekijken. Grootste fout tot nu toe....... Natuurlijk heb je 14 dagen bedenktijd bij het kopen via internet maar als de kasten in elkaar zitten geldt dat dus blijkbaar niet meer. Twee kledingkasten en van een baggerkwaliteit!
Achterwand zit niet vast, daardoor wijkt de achterwand zo dat er een hele hand tussen de plank en wand kan. Deuren wijken af, onder sluit slechter dan boven. Planken zakken door, er ligt voornamelijk kleding, beddengoed, handdoeken op etc. Naar mijn idee toch waar de kast voor bestemd is. Ondanks dat ik direct heb aangegeven NIET tevreden te zijn met de kasten, deze terug wilde laten halen en er andere kasten voor in de plaats te kopen, sleept de zaak maar voort. Monteurs komen kijken, word ik niets wijzer van. De gebreken die ik aangeef horen bij deze kasten. Ik had deze kasten in ieder geval NOOIT gekocht als ik ze had kunnen bekijken. Nu staan we op het punt dat Haco bij monde van Martijn coulance-halve wat planken wil vervangen en dat is het. Ik heb de afgelopen weken getracht telefonisch in contact te komen met Martijn maar deze is slecht bereikbaar. Er worden terugbelnotities gemaakt, ik hoor nooit wat. Na 10 maanden ergernis ga ik andere wegen bewandelen.........Mocht Haco het idee hebben dat de zaak dood bloedt als zij maar niet reageren dan heb ik slecht nieuws, juist een reden om het er niet bij te laten zitten. In ieder geval zou ik iedereen adviseren zéker bij Haco niets te bestellen of te kopen, slechter dan dit bedrijf is niet te krijgen. En voor de prijs kun je ook elders uitstekende kasten kopen!

Geen of je moet het negeren van telefoontjes een sterk punt vinden.

Teveel om op te noemen, zie mijn ervaringen met Haco

Duiven/De Lier

uit het verleden

Eland

Ik heb een positieve ervaring met het bedrijf

Overzichtelijk

Erbij vermelden dat het afhalen van de 2-3 werkdagen alleen in Lier mogelijk is.

Breda

Via de woonboulevard Breda

Dorien

Heel eerlijk ben ik niet tevreden over veel onderdelen van mijn online bestelling.
1. Nadat ik de online bestelling had geplaatst heb ik lang gewacht om contact op te nemen omdat ik niets gehoord had. Na bijna 3 weken bleek dat de lamp niet eens besteld was terwijl wij al betaald hadden en ik een bevestiging van bestelling had ontvangen
2. Inmiddels zijn er weer bijna 3 weken verstreken en ik heb nog steeds geen bericht ontvangen
3. Er is geen tussentijdse update van de bestelling en de bestelling is niet te traceren.
Ik hoop dat er in de toekomst verbeteringen worden aangebracht aan het bestelproces

Mooie artikelen

Goede ervaring

maakt levertijd waar

Naaldwijk

Hoe heeft u ons gevonden?

u bent bekend in het Westland

Rene

Winkel goed, bezorging minder!

Snelle levering, mooie producten, vriendelijk personeel in winkel

De klantvriendelijkheid van de chauffeurs mag ECHT beter! Houding en communicatie was erg onvriendelijk.

Breda

Internet