Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

van Dinther

Perfect

Dank u wel!!!

O. Boesenach

Supersnel geleverd binnen 24 uur. Het eikenhout brandt geweldig met lang nagloeien van de kooltjes. Van de hoge pallet 1,8 m2 heb ik aanmaakhoutjes gezaagd na eerst alle spijkers te hebben... Supersnel geleverd binnen 24 uur. Het eikenhout brandt geweldig met lang nagloeien van de kooltjes. Van de hoge pallet 1,8 m2 heb ik aanmaakhoutjes gezaagd na eerst alle spijkers te hebben verwijderd. We kunnen voorlopig vooruit en de winter door.

Reactie Haardhout.com:

Wat een onwijs mooie woorden, dank u wel daarvoor! Heel veel stookplezier gewenst!

PeterH

Essenhout: mooie gelijkmatige blokken die een rustig vuur geven.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt!! Veel stookplezier gewenst!

Petra

Helemaal Top

Dank u wel!🔥

Niels

Snel geleverd, prima hout qua formaat en goed droog.

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw mooie woorden!🔥

Persoonlijk

Bedankt!🔥

Bart

Al meerdere bestellingen gedaan. De bestelling word snel en netjes geleverd zoals omschreven.

Reactie Haardhout.com:

We zijn heel blij om te lezen dat u zo tevreden bent! Veel stookplezier gewenst!🔥

Nicole

Snelle levering en uitstekend hout!

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw mooie woorden! Veel stookplezier!🔥

Peter van Engeland

Een pallet met 99% berk en 1% eik is inderdaad een mixpallet maar ik bestel de volgende keer elders.

Legaltree

De levering was snel na de bestelling, alleen niet op het afgesproken tijdstip, Haardhout.com zou moeten kijken of hun vervoerder zich meer aan hun afspraken houdt. Levering zou zijn tussen... De levering was snel na de bestelling, alleen niet op het afgesproken tijdstip, Haardhout.com zou moeten kijken of hun vervoerder zich meer aan hun afspraken houdt. Levering zou zijn tussen 12.00-14.00 en de chauffeur stond uiteindelijk om 17.15 voor de deur en kon ik alleen al het hout binnenhalen omdat collega's toen ook al weg waren.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw feedback! Wij zijn het volledig met u eens dat een ETA kloppend zou moeten zijn, daar moet u op kunnen bouwen. Onze excuses dat dit in uw geval niet zo was en dat het buiten het... Bedankt voor uw feedback! Wij zijn het volledig met u eens dat een ETA kloppend zou moeten zijn, daar moet u op kunnen bouwen. Onze excuses dat dit in uw geval niet zo was en dat het buiten het aangegeven tijdvak is geleverd. Deze feedback zullen wij ook delen met onze vervoerder. Toch hopen wij ook dat u veel stookplezier heeft van het hout!🔥