Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

Henk Buis

Prima bedrijf, levert goede kwaliteit

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw mooie woorden!

Maarten

Uitstekend. Prettig contact, prima advies en levering conform afspraak. Kom er al jaren.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw jarenlange bestellingen en vertrouwen, daar zijn we u erg dankbaar voor!!!

E.A. Bunck

Goed brandhout, maar tussen het bestelde eikenhout zat ook berkenhout!

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review! Onze excuses dat er ook een gedeelte berkenhout op de pallet eikenhout zat, dat is niet de bedoeling. Ik stuur u hierover nog een e-mail om dit netjes op te lossen.

Ppm

Dank u wel!

Elmar

Prima. Zou worden graag iets voordat de leverancier het komt brengen even weten hoe laat dat ongeveer wordt. Nu moet je de hele dag thuis zitten wachten

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review! Wij snappen heel goed dat u niet de hele dag thuis wil zitten wachten op uw bestelling! Normaal gesproken zou u een e-mail moeten ontvangen van de vervoerder met daarin een... Bedankt voor uw review! Wij snappen heel goed dat u niet de hele dag thuis wil zitten wachten op uw bestelling! Normaal gesproken zou u een e-mail moeten ontvangen van de vervoerder met daarin een track en trace. Ontvangt u deze niet? Dan mag u ons altijd even bellen, dan vragen wij de bezorgtijd voor u op! Voor nu in ieder geval veel stookplezier gewenst :)

Henk van Egmond

Top service maar nog beter perfect hout . Ik ben al rond 14 jaar jaarlijks zeer tevreden met de afwikkeling van bestelling en nog nooit iets gehad wat niet goed ging

Reactie Haardhout.com:

Wat een ontzettend mooie woorden! We zijn heel erg blij dat u al zolang klant bij ons bent, dank u wel daarvoor!

Louis

Hout ondanks ovengedroogd knettert, bovendien veel veel te kleine blokken

Reactie Haardhout.com:

Wat ontzettend jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het ontvangen hout! Zou u ons via een e-mail foto's kunnen sturen van het ontvangen hout? Dan kunnen wij vanaf afstand met u... Wat ontzettend jammer om te horen dat u niet tevreden bent over het ontvangen hout! Zou u ons via een e-mail foto's kunnen sturen van het ontvangen hout? Dan kunnen wij vanaf afstand met u meekijken. Dank u wel!

J

Heel goed en droog hout

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel! Veel stookplezier gewenst!

ACB Hanna

Super bedrijf

Reactie Haardhout.com:

Hartelijk bedankt voor uw review en voor uw vertrouwen! Veel stookplezier gewenst!

Rob van Beest

Zakken eikenhout zijn van uitstekende kwaliteit. Laag vochtpercentage. Top.
Levering was keurig zoals afgesproken.

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw mooie woorden, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Veel stookplezier gewenst!