Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

Arja Burgers

Communicatie was duidelijk, aflevering op tijd, goed hout. Kreeg wel erg veel reclame op mijn telefoon om te kopen. Werd ik een beetje gek van. Te is nooit goed.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie, de aflevering van uw bestelling en het ontvangen hout. We zijn het met u eens dat 'te' nooit goed is, we zullen... Bedankt voor uw feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie, de aflevering van uw bestelling en het ontvangen hout. We zijn het met u eens dat 'te' nooit goed is, we zullen hiermee aan de slag gaan!

A te B

Vandaag gebeld, morgen in huis. Keurig gebeld om te melden dat de palletwagen niet op het grind kon. Op de weg afleveren of met kooi aap. Wel jammer dat dit laatste niet kosteloos kan. Concurrentie... Vandaag gebeld, morgen in huis. Keurig gebeld om te melden dat de palletwagen niet op het grind kon. Op de weg afleveren of met kooi aap. Wel jammer dat dit laatste niet kosteloos kan. Concurrentie doet dat wel….maar wel zeer tevreden!

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel voor uw eerlijke review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze wijze van communiceren! Helaas kunnen wij de verzending met een kooiaap (nog) niet kosteloos aanbieden, wie weet lukt... Dank u wel voor uw eerlijke review. We zijn blij dat u tevreden bent over onze wijze van communiceren! Helaas kunnen wij de verzending met een kooiaap (nog) niet kosteloos aanbieden, wie weet lukt dat in de toekomst! Veel stookplezier gewenst🔥

Paola Henderix

Prima hout!

Dank u wel!🔥

Spot Support

Service gericht

Dave

Dank u wel!🔥

K

Het hout is prima! Het was alleen jammer dat onze toelichting niet aan het vervoersbedrijf doorgegeven was. Gelukkig ging de chauffeur er erg professioneel mee om.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review en ook voor uw feedback. Ik zie dat we hebben doorgegeven waar de pallet geleverd moest worden, ik ben bang dat deze info helaas niet bij de chauffeur terecht is gekomen. Fijn... Bedankt voor uw review en ook voor uw feedback. Ik zie dat we hebben doorgegeven waar de pallet geleverd moest worden, ik ben bang dat deze info helaas niet bij de chauffeur terecht is gekomen. Fijn om te horen dat de chauffeur zo meedenkend was dat het alsnog goed is gekomen. Veel stookplezier gewenst!🔥

J.Wiewel

Duidelijk en goede kwaliteit hout en bezorging.

Hartelijk bedankt! Veel stookplezier gewenst🔥

Stef Jansen

Precies conform afspraak geleverd. Perfect hout, mooie blokken en kurkdroog.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw mooie woorden, daar worden we blij van! Veel stookplezier gewenst🔥

Mark Simkens

Prima hout, plaatsing volgens afspraak

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw mooie woorden!🔥

Jan

Bedankt!🔥